קוקטייל טבעי של חמישה שמנים חיוניים לשיקום העור

מותג היופי ג'ייד משיק את SENSE 5 – סדרת טיפוח המעניקה הזנה אינטנסיבית לפנים ולצוואר ומשקמת את העור להשבת יופיו הטבעי • שילוב מרכיבים ייחודי שפותח במטרה לעורר את כל החושים לחוויית טיפוח מענגת במיוחד • הסדרה מכילה קרם עשיר ורב תכליתי ושמן להזנה עמוקה למראה רך ונעים במיוחד

ג'ייד- סדרת SENSE 5 | צילום: יח"צ
ג'ייד- סדרת SENSE 5 | צילום: יח"צ

באורח החיים הדינמי של ימינו, יופיו הטבעי של העור מושפע לעיתים קרובות מגורמים חיצוניים כגון חשיפה לתאורת מסכים, נזקים סביבתיים, ג'ט לג, רדיקלים חופשיים וגורמים רבים אחרים העלולים לגרום נזק לשעון הביולוגי שלנו ולהתבטא בסימני עייפות, רפיון ואובדן חיוניות. לנוכח השינויים היומיומיים המשפיעים על עורנו, חשוב לאזן מחדש את שגרת היופי שלנו ולהתאים אותה לשעון הביולוגי התקין של העור לשמירה על מראה עור חלק וחיוני.

סדרת SENSE 5 פותחה כדי לאזן את שגרת היופי שלנו, להעניק הזנה עמוקה לעור הפנים לשקם אותו באופן מידי ולאורך זמן. מבוססת על נוסחה המכילה תערובת אינטנסיבית של פפטידים ומרכיבים פעילים ממקור טבעי המעודדים ייצור קולגן ומגנים על העור מפני רדיקלים חופשיים.

קרם עשיר ורב תכליתי בניחוח עדין המעניק הזנה אינטנסיבית לפנים ולצוואר

קרם עשיר מועשר במרכיבים המשקמים את העור ומעניק הזנה אינטנסיבית לפנים ולצוואר. מרווה את העור בלחות באופן מידי ולאורך זמן, מטשטש קמטוטים ומעלה את רמות האנרגיה בעור.

הנוסחה מכילה תערובת אינטנסיבית של מרכיבים פעילים ממקור טבעי, המעודדים ייצור קולגן, ומגנים על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. בליבה של הנוסחה BioNymph Peptide תערובת טבעית של פפטידים ותאי גזע צמחיים המגנה על הדנ"א, מעלה את רמת האנרגיה משפרת את האלסטיות ותורמת למראה עור חלק.

מרכיב חדשני נוסף בקרם הוא ה – Vita Biorhythm, מרכיב אנטי אייג'ינג ביולוגי רב עוצמה, עוזר לסנכרן ולווסת את תאי העור, פועל נגד סטרס חמצוני, מפחית דלקת ומאיץ את חלבון הסיבים כדי למנוע מראה עור עמום.

חמאת שיאה ותערובת של שלושה שמנים חיוניים (רוז היפ, זרעי בוראג' וקיק) בשילוב כדוריות של חומצה היאלורונית בעלות משקל מולקולרי נמוך משקמים את העור מזינים אותו בוויטמינים וחומצות שומן חיוניות מרככים ומרווים בלחות.

  • הוראות שימוש: יש למרוח באחידות על פנים נקיות מדי בוקר וערב.
  • ניתן למרוח את הקרם בפני עצמו או מתחת למייק אפ.
  • תוצאה: העור נראה רענן חלק ובריא יותר.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪

שמן הזנה המכיל עלי כותרת של ורדים – רכות וגמישות לעור קורן ובריא

SENSE 5 הוא שמן במרקם קטיפתי המכיל עלי כותרת של ורדים המשפרים את גמישות העור ומעניקים לו מראה רך וטהור.

הנוסחה מועשרת בקוקטייל ייחודי של חמישה שמנים נוגדי חמצון המופקים ממרכיבים פעילים טבעיים רבי עוצמה. מעניק לעור הזנה אינטנסיבית, מסייע בשיקומו, למראה מלא ותחושת רכות מרבית.

  1. שמן מקדמיה – מרווה את העור בלחות ומסייע להתחדשות התאים.
  2. שמן ארגן – עשיר בוויטמין E מפחית הופעת קמטוטים ומשפר את עמידות העור
  3. שמן קמליה – המכיל סקוואלן, מרכך את העור ומגן נגד זיהום סביבתי ועור מגורה
  4. שמן בוריטי – נוגד חמצון רב עוצמה שומר על איזון ליפידי ומעודד פעילות אנטי אייג'ינג
  5. שמן אפרסק – עשיר בוויטמינים ובחומצות שומן אומגה 6/9 למיצוק והאטת הופעת סימני גיל ושמירה על מראה צעיר.
  • הוראות שימוש: יש למרוח מדי בוקר וערב. יש לעסות 2 עד 3 טיפות על עור פנים נקי.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪

חווית טיפוח אמיתית מותאמת בדיוק לימים בהם מזג האוויר משתנה והופך יבש יותר

סדרת הטיפוח SENSE 5 מעוררת את כל החושים, הגוון הנעים של השמן והקרם, עלי הכותרת שמעניקים ניחוח מהפנט וממכר, וכמובן המרקמים הנעימים נמסים על עור הפנים בעדינות, עוטפים אותו בתחושת נוחות מרבית לחוויית טיפוח מענגת במיוחד.

  • הסדרה כולה מבוססת על מרכיבים טבעיים וגם האריזה החיצונית מותאמת לקונספט ועשויה מנייר ממוחזר.
  • www.gade.co.il
  • את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין
השארת תגובה