טעמים חדשים ומפנקים לקראת עונת החורף

שופרסל במהדורת חורף מפנקת במיוחד: משיקה טעמים חדשים של תערובות קפה מיוחדות בקפסולות לצד שוקולדים איכותיים

שופרסל מרחיבה את סדרת קפסולות הקפה בתערובות איכותיות התואמות נספרסו ומוצרי שוקולד המיובאים משוויץ תחת המותג הפרטי.

סדרת הקפסולות Single Origin החדשה מורכבת מ- 3 תערובות חדשות המכילות פולי קפה שמקורן 100% ממדינות המקור. שופרסל בחרה בארצות הידועות בטעמי הקפה הייחודיים שלהם.

אוגנדה, הודו והונדורס

לאוגנדה הנחשבת למקור הרובוסטה (בעוד שאתיופיה נחשבת למקור הערביקה), יש מסורת ארוכה של ייצור קפה. אפילו עכשיו ניתן למצוא סוגים ייחודיים של עצי רובוסטה הגדלים פרא ביערות הגשם. בעבר נהגו הלוחמים האוגנדים ללעוס את פולי הפרי לפני שיצאו למלחמה, כדי להרגיש חזקים, אמיצים ובלתי מנוצחים.

קפה היה מאז ומתמיד אחד מתחומיי הייצוא הבולטים בהונדורס. הוא מאופיין בתווי טעם עם גוף מלא וטעמים מתוקים ועדינים, ובעשור האחרון תפס מקום של כבוד בדירוג העולמי לזני קפה.

קפה מהודו, שמקורו בעיקר במחוזות הדרומיים בתת היבשת, נקרא לעיתים גם "קפה המונסון ההודי". הטעם שלו מוגדר כבעל מאפיינים של קפה מהאזור הפסיפי ומוגדר כחזק ועוקצני.

קפה Single Origin נחשב לעילוי בעולם הקפה – בו ניתן להרגיש ולחוש את המאפיינים הייחודים לכל זן של קפה.

בנוסף, מושקות גם קפסולות קפה נטול קפאין. צרכני נטול הקפאין מהווים 5% ממכירות הקפה בקטגוריית המיובש בהקפאה אשר עוברים להיות צרכני הקפסולות. נתח השוק של קפסולות שופרסל מהווה 25% מקטגורית קפסולות תואמות נספרסו.

כמו כן, שופרסל מרחיבה את סדרת טבלאות שוקולד הפרימיום. טבלאות השוקולד של שופרסל מיוצרות ב Frey – מפעל השוקולד הגדול בשווייץ, שמייצר שוקולד מ- 1887.

טבלאות שוקולד Single Origin – 100% מפולי הקקאו המשובחים של טבלאות אלה גודלו בפרו וברפובליקה הדומיניקנית. מדינות שפולי הקקאו שלהן ידועים באיכותם יוצאת הדופן. סדרת טבלאות ממולאות שכולן משוקולד שוויצרי מעולה במרקם עדין, בטעמים חדשים המכילים מילויים מדויקים של קרם אגוזי לוז וקפה, קרם תפוחי עץ ופירורי ביסקוויט וקרם אגוזי לוז. טעמים אלה מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה- מריר במילוי קרם דובדבן, חלב במילוי קרם דובדבן, ומריר במילוי קרם פירות שונים. מחיר לצרכן: 9.90 ₪, מבצע השקה: 2 יחידות ב-16 ₪.

ניתן להשיג בחנויות שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל אונליין.

השארת תגובה