הישרדות לזמן הגאולה: רוי נויברגר בבית הלבן

מחבר הספר תחזיק חזק, המדריך להישרדות בזמן הגאולה, ספר שנשען על שנים רבות של לימוד ושינון תורה והלכה והפך לרב מכר, באנגלית ובעברית, נזכר בביקורו בבית הלבן ומברך את כולנו שנזכה לגאולה שלימה

כמה אנשים זוכים להגיע לבית הלבן?

יש ברכה מיוחדת לאנשים שזוכים לעמוד מול מלכים ונשיאים, "שחלק מכבודו לבשר ודם"…

כמה מאיתנו חולמים על רגע כזה, כמובן שברוב המקרים זה נשאר בגדר חלום, אנחנו אוהבים לתחקר כאלה שזכו להיכנס אל בתי מלכים ונשיאים.

והנה כשאני יושבת מול רוי נויברגר ואשתו כדי לדבר על ספרו החדש תחזיק חזק, מדריך הישרדות לזמן הגאולה, מצטרף לרשימת רבי המכר הקודמים שלו, מסנטרל פארק להר סיני, 2020 ועוד…

באחד האלבומים תמונה שלו עם נשיא ארה"ב ג'ורג בוש, בבית הלבן.

"היית בבית הלבן?" אני ממהרת לשאול, ושוכחת מהמטרה שלשמה הגעתי.

וכמה מעניין, שהוא מציין שזה קרה בדיוק בערב חנוכה. הגעתי בתאריך לשמוע את הסיפור.

בתמונה גם אביו שכבר אינו בחיים אך זכה לאריכות ימים.

רוי מתחיל לספר, "אבא שלי ששמו גם היה רוי, זכרונו לברכה, הצליח מאד, ככל שההצלחה שלו גדלה, הוא דאג תמיד לאמנים עניים, הוא החליט לעזור להם, כשהיה שומע על אמן היה הולך לסטודיו שלהם, קונה מהם יצירות במחירים מופקעים והוא אחראי לתהילת רבים מהם, עם השנים הקים מוזיאון בניו יורק שיש בו יצירות שהוא רכש, הוא תרם מכספו רבות, יש אמנים שחייבים לו את הקריירה שלהם.

לימים הוא נקרא לבית נשיא ארה"ב כדי להעניק לו אות על פועלו למענם, אנחנו כבני משפחתו הוזמנו ביחד איתו. רוי ואשתו הגיעו, התרגשו כמו כולם, מדובר בכבוד נדיר. הוא מתאר את יופיו של הבית הלבן, ניסה להסביר את הגודל והיופי.

בגמר הטכס, הוא רצה לגשת לנשיא להחליף איתו מספר מילים מה שהיה כמעט בלתי אפשרי, הם עברו מחדר הכיבודים לחדר שבו הוענק האות. והנשיא ופמלייתו כבר התחילו להתארגן למפגש הבא שחיכה להם.

"אשתי ואני כבר עמדנו בקצה המסדרון לכיוון החדר הגדול יותר" הוא משחזר, כשלפתע ראה את הנשיא צועד מולו, הוא החליט לנצל את ההזדמנות והתקרב אליו: "כבוד הנשיא, אני יכול לברך אותך?" ככה זה נפלט לו.

והנשיא בוש, נעצר ונעמד, וכן, הוא רצה לקבל ברכה. "רציתי להגיד לו שיש לו הרבה חברים, לברך אותו שאלוקים יהיה בעזרו, דווקא בגלל שהוא מאמין באלוקים, ומאמין שמגיע ליהודים בית משלהם. אתה יכול לעזור לאלוקים".

הם עמדו ודברו במשך מספר דקות.

ודווקא עכשיו ערב חנוכה, חג האורות, רוי נזכר באור שנדלק שם בבית הלבן.

השארת תגובה