הנה: "ספר תורה לעצירת המגיפה"

רגע לפני שמספר המתים מהקורונה יחצה את המיליון וחצי בני אדם, היוזמה המפתיעה של שלשה חב"דניקים מארה"ב שצברה תאוצה וחצתה עדות, מגזרים ומדינות תסתיים ברוב-עם ביום ראשון הקרוב, כ' בכסלו

1.	הסופר הרב משה קליין בכתיבת ספר התורה
1. הסופר הרב משה קליין בכתיבת ספר התורה

מגיפת הקורונה שהחלה להשתולל ברחבי העולם לפני כעשרה חודשים, לא פסחה גם על הקהילות היהודיות ברחבי העולם, וההערכה היא כי עד כה מצאו את מותם כתוצאה מהמגיפה בין עשר לעשרים אלף יהודים.

כאשר המגיפה הגיעה לארה"ב והפילה מידי יום עשרות חללים בקהילות החרדיות בניו-יורק, החליטו שלושה נדיבים, חסידי חב"ד משכונת קראון הייטס, לקחת יוזמה ולהתחיל בכתיבת ספר תורה שיאחד את עם ישראל ויהווה חיסון רוחני לעצירת המגיפה הנוראה. הם עשו זאת על יסוד הסיפור הידוע על מייסד תורת החסידות, הבעל שם טוב הקדוש אשר כתב ספר תורה מיוחד לעצירת מגיפה כאשר מגיפה השתוללה בעיירה מז'יבוז'.

רבנים מכל החוגים והעדות נתנו גם הם את ברכתם, ועל בסיס הכתוב בספר דניאל "וּבָעֵת הַהִיא יִמָּלֵט עַמְּךָ כָּל הַנִּמְצָא כָּתוּב בַּסֵּפֶר" מיהרו עשרות אלפי יהודים מכל העולם לרשום אותם ואת יקיריהם לאות בספר התורה המיוחד.

304,805 אותיות התורה נרכשו על ידי ובעבור יהודים מכל החוגים והעדות, לשמירה להגנה ולהצלה, לישועה ולרפואה. בדיקה שערכו הוגי הרעיון העלתה כי יהודים מ-78 מדינות ביקשו להירשם בספר וביניהם יהודים מאיראן, איחוד האמירויות, מרוקו, טורקיה ווייטנאם.

לפני כשבועיים הסתיימה כתיבתו של ספר התורה בידי הסופר הרב משה קליין העומד בראש מכון הסת"ם הגדול ביותר בניו-יורק והידוע כמי שמוציא תחת ידיו ספרים מהודרים ביותר, וכעת, מגיע תור הסיום ההיסטורי.

ביום ראשון הקרוב, יום הבהיר כ' כסלו ה'תשפ"א, בשעה 18:30 (שעון ניו יורק) יתקיים טקס הסיום של כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה המיוחד, ואחריו יופיעו גדולי הזמר החסידי ר' אברהם פריד ור' מרדכי בן דוד ורדיגר, בקונצרט מלא, בהפקה מיוחדת במינה, לרגל שמחת התורה. לצידם יופיעו גם האחים מרכוס מלהקת "היום השמיני" והזמרים ליפא שמלצר, חיים ישראל, שלמה שמחה, ברוך לוין, אלי מרכוס, שמולי אונגר, מנדי גייקובסון, לצד להקת לב ותזמורת פריילך.

הכנסת ספר התורה ההיסטורית תשודר באתר המיוחד של הפרויקט, במטרה להביאו היישר לסלון כל בית יהודי ברחבי העולם. "כיוון שהספר נועד למגר את המגיפה, אנחנו רוצים שגם יהודים שלא רכשו בו חלק, ירגישו שהם חלק ממנו וינצלו מהקורונה" אומרים המארגנים.

וכאילו לא די בזאת, שלשת היוזמים, ר' שלמה גרינוולד, ר' בערל יוניק ור' זלמן כהן העבירו את ההכנסות והתרומות שנכנסו מכתיבת ספר התורה לארגון "הצלה" בארצות הברית – שאלפי מתנדביו שבולטים כל השנים בהצלת נפשות, בולטים עוד יותר בתקופה קשה זו במתן עזרה וסיוע רפואיים, בהסעת  חולים לבתי הרפואה ובכל המצטרך, תוך סיכון אישי ממשי.

מיד עם ההגעה לסך המלא של האותיות והשלמת ספר התורה, החלו המארגנים בכתיבת ספר התורה השני, זאת בתקופה שהמגיפה עדיין התפשטה בצורה מסוכנת, ומאות יהודים נאנקו בחדרי המיון של בתי הרפואה בארץ ובעולם.

לרכישת אותיות בספר התורה השני ולצפייה בשידור החי של טקס סיום והכנסת ספר התורה הראשון – לחצו כאן https://unitedforprotection.com

השארת תגובה