השביעין חביבין: לאומית מתרחבת בבני ברק

השביעי במספר: 'לאומית' פותחת בית מרקחת נוסף בבני ברק – המהלך מתבצע על רקע המשך מגמת פריסת השירותים של לאומית בריכוזים החרדים

לאומית
לאומית

בשורה לתושבי בני ברק: לאומית שירותי בריאות פותחת בית מרקחת נוסף שיעניק מענה ללקוחות לאומית.

בית המרקחת החדש ממוקם במרכז הרפואי ברחוב חזון איש, והוא מצטרף ל-6 בתי המרקחת הנוספים שמעניקים שירות לעשרות אלפי הלקוחות של לאומית בעיר.

לקוחות לאומית נהנים כעת מ7 בתי מרקחת, במרכזים הבאים: יהודה הלוי, כהנמן, הרצוג, חזון איש, הר סיני ורבי עקיבא (2).

פתיחת בית המרקחת הנוסף מתבצעת על רקע המשך המהלך של הרחבת הפריסה של השירותים של לאומית בעיר בני ברק שכולל הן הוספת שירותים ורופאים בכל המרכזים הרפואיים, הן שדרוג טכני של המענים השונים והן ההארכה של שעות הפעילות.

החורף יוצאת לאומית במהלך רוחבי במסגרתו ישודרגו מרכזי בריאות האישה בכל הארץ. המהלך כולל, בין היתר, שיפוץ של המרכזים הרפואיים, הכנסת טכנולוגיות חדשות, הארכת שעות הפעילות הרחבת המענה המקצועי – ושיפורים נוספים בהתאם לצורך של כל מרכז.

המרכז הראשון ששופץ ושודרג הוא המרכז לבריאות האישה ברחוב יהודה הלוי בבני ברק. במסגרת זו עברהמרכז שיפוץ ומתיחת פנים. בנוסף הוכנסו בו לשימוש 2 US תלת מימד – טכנולוגיות נדירות מאוד בארץ, וכן מוניטורים חדשים.

עוד במסגרת המהלך: הוארכו שעות הפעילות וקבלת הקהל במקום. למעשה המהלך יצא לדרך כבר לפני מספר שבועות, אז הודיעה לאומית כי מיון נשים במרכז לבריאות האישה שבמרכז הרפואי יהודה הלוי פועל מידי יום עד השעה 18:00.

מטרת הרחבת השעות היא על מנת לצמצמם ככל הניתן הגעה של נשים לבתי החולים בתקופת קורונה, הגעה שכרוכה בסיכון לחשיפה והידבקות בנגיף.

"אנחנו תמיד עם אצבע על הדופק למען הלקוחות. נמשיך לפעול ולהשקיע כדי שעשרות אלפי הלקוחות ימשיכו להנות ממגוון השירותים הגדול ביותר, המקצועי ביותר והנגיש ביותר בבני ברק כמו גם בכל מקום בארץ".

השארת תגובה