בשורת התה לחורף: ג'ינג'ר מנגו וקמומיל דבש

מותג התה הבינלאומי פומפדור משיק לחורף 2021: חליטות צמחים מפירות וצמחים • 2 טעמים מפתיעים, בריאים ויחודיים עם דגש על איכות עלי הצמחים והתבלינים: ג'ינג'ר מנגו – לראשונה בישראל וקמומיל דבש -בתוספת דבש אמיתי! ללא קפאין, 100% טבעי

פומפדור -חליטות צמחים ג'ינג'ר מנגו וקמומיל דבש | צילום: סטודיו 360
פומפדור -חליטות צמחים ג'ינג'ר מנגו וקמומיל דבש | צילום: סטודיו 360

שוק התה והחליטות בישראל גדל בכל שנה, השוק בצמיחה של 6% מול שנה קודמת, הישראלים ללא ספק גילו את היתרונות של המשקה הטעים והבריא. לקראת חורף 2021 מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור ( POMPADOUR) משיק חליטות צמחים בשני טעמים יחודיים המתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי: ג'ינג'ר מנגו – הטעים היחודי לפומפדור וקמומיל דבש- בתוספת דבש אמיתי.

החליטות עשויות מרכיבים 100% טבעיים וללא קפאין.

חליטות הצמחים והפירות של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: חליטה עשירה בטעם באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

ג'ינג'ר מנגו

טרנד הג'ינגר במשקאות התה והחליטות בתוספת הטעם האהוב של מנגו יוצר שילוב מפתיע וחדשני "ג'ינג'ר מנגו". חליטה טבעית המכילה ג’ינג’ר (52%), שומר, רויבוש, חומר טעם טבעי בטעם מנגו, עלי סטיביה, פלפל שחור, גרגירי מנגו מיובש (0.1%). בכל מארז 20 שקיקים *1.75 גרם = 35 גרם משקל נטו.

קמומיל דבש

קמומיל (בבונג) היא החליטה האהובה על הישראלים והחורף היא מקבלת טוויסט- תוספת טעם של דבש אמיתי, המעניקה מתיקות מעודנת למשקה. חליטה טבעית המכילה פרחי קמומיל ( 94%), חומר טעם טבעי בטעם דבש, גרגירי דבש (0.1%). בכל מארז 20 שקיקים *1.5 גרם= 30 גרם משקל נטו

  • כשרות: פרווה למהדרין, בהשגחת בד״צ חוג חתם סופר בני ברק באישור הרבנות הראשית לישראל
  • מחיר מומלץ לצרכן: 10.90-14.90 שח
  • את מוצרי התה והחליטות של המותג פומפדור ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.
השארת תגובה