רוצים ליהנות ממנה בשרית טעימה ואיכותית?

רך ומשובח, טרי ואיכותי: רצועות פילה עוף של 'עוף טוב'

רצועות פילה עוף טרי
רצועות פילה עוף טרי

הכירו את רצועות פילה עוף של 'עוף טוב' – רצועות העשויות מהחלק הרך והמשובח ביותר של חזה העוף ובכשרות המהודרת של הרה"ג ר' אברהם דב אוירבך שליט"א – אב"ד טבריה.

מרצועות חזה העוף תוכלו להכין מגוון של ארוחות בשריות וטעימות לכל המשפחה: רצועות עוף מטוגנות במגוון בלילות וטעמים, רצועות עוף בתוך ירקות מוקפצים בסגנון סיני, רצועות עוף בתיבול בטעם אישי על שיפודים, רצועות עוף עם בצל ופטריות ועוד. כל מה שתכינו איתן – יצא מעדן!

"בחודשים האחרונים בהם נכנסו מוצרי 'עוף טוב' לרשתות השיווק הגדולות במגזר החרדי, החל הציבור לצרוך אותם וזאת מתוך ידיעה ברורה כי הכשרות מהודרת בתכלית ההידור". מספר הרב יום טוב טורק – רב המשחטה ב'עוף טוב'. "כיום מערכת הכשרות במפעלי עוף טוב, עומדת בסטנדרטים גבוהים מאד של הקפדות הלכתיות וכוללת צוות משגיחים, שוחטים, בודקי סכינים יראי שמים מאנ"ש. בנוסף, הסיורים ההלכתיים המתקיימים כאן במפעלים באופן קבוע על ידי רבני קהילות שונות, פותחים בפני הרבים את האפשרות לחזות בהידור הכשרות מקרוב וב"ה כיום יכול ציבור יראי השם לצרוך מוצרים איכותיים באמת, בכשרות מהודרת ובמחירים הגיוניים".

רצועות העוף הטרי הינן חלק מסדרת העוף הטרי והמשובח מבית 'עוף טוב', המציעה אריזות של עוף טרי שלם, חזה עוף שלם או פרוס, שוקיים, ירכיים, שווארמה פרגית, כרעיים ושוקיים ללא עור, כבד טרי ועוד. כל סדרת העוף הטרי היא בעלת הסימון הירוק של משרד הבריאות, הולמת את עקרונות התזונה הבריאה ועומדת בתנאים הנדרשים ע"י משרד הבריאות בכמות מופחתת של נתרן ועם ייצור טבעי ובריא ללא אנטיביוטיקה, מה שמשפיע באופן ישיר על איכות ובריאות העופות.

השארת תגובה