דרושים 50 עובדים למפעל ענק בשדרות

הולנדיה מגייסת עובדים למפעל החדש של החברה שיושק בתחילת ינואר 2021 • המפעל החדש יספק עבודה לכ-50 עובדים נוספים המצטרפים ל- 150 הקיימים • כבר כעת מתמודד מנכ"ל החברה אבי ברססט עם בעיית העסקת עובדים שבעידן הקורונה הופכת להיות אקוטית ומאתגרת

מפעל הולנדיה בשדרות | צילום: יח"צ
מפעל הולנדיה בשדרות | צילום: יח"צ

המפעל החדש של הולנדיה מוקם בא.ת שדרות על טהרת האוטומציה והרובוטיקה בהשקעה של כ- 30 מיליון ש' על שטח של כ- 5,000 מ"ר והוא מגדיל את שטחו של המפעל הקיים לכדי 17,000 מ"ר, יהיה זה המפעל הגדול בישראל בתחום ייצור מערכות שינה מתכווננות ומזרנים.

עידן הקורונה מזמן גם לתעשייה הישראלית אתגרים חדשים, אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, המתמחה בייצור מערכות שינה מתקדמות, נאלץ למצוא פתרונות יצירתיים להיעדרותם עובדים במפעל של החברה בשדרות הנמצאים בבידוד קורונה וכן למצוא פתרונות לצורך בגיוסם של מעל 50 עובדים למפעל החדש של החברה שיושק בתחילת ינואר 2021 באזור התעשיה של שדרות ובסמוך למפעל הקיים.

"ההזמנות שלנו בארץ ובעולם לא מתחשבות בהשלכות של מגיפת הקורונה שלא מרפה. אנו נאלצים להתמודד עם סיטואציה קשה של מחסור בידיים עובדות בשל העובדה כי עובדים רבים נמצאים בבידוד. בנוסף אנו נמצאים בעיצומו של גיוס עובדים לשל כ- 50 עובדים לקראת השקת המפעל החדש של החברה בתחילת ינואר ונתקלים בקושי גדול שבמסגרתו אנשים מעדיפים לקבל דמי אבטלה עד תום התקופה המותרת להם ולא להתחיל בעבודה חדש."

מוכנים לקלוט עשרות עובדים

לדברי ברססט, אחת מהשלכות הקורונה הינה הקושי לאתר עובדים שירצו באמת לעבוד ולהיקלט במקום עבודה רציני ולטווח ארוך וזאת לנוכח ההבטחות ארוכות הטווח שהם מקבלי מהמדינה עלי די הבטחת דמי אבטלה לתקופה ארוכה. "אני קורא לכל מי שיכול לעזור לי ברשויות המוסמכות ובכלל לנסות לעזור לנו כחברה למצוא פתרון למצב הנוכחי. אנחנו מוכנים לקלוט עשרות עובדים ולהעניק להם את התנאים הטובים בתחום."

חשוב לציין: בנוסף על השקת המפעל החדש יוקם כמו כן בשדרות Hollandia Space Hotel מלון ספא בוטיק שידגים טכנולוגיית חלל לשיפור איכות השינה, כחלק משיתוף הפעולה ארוך השנים עם עמותת אנוש ואימוץ סניף העמותה בעיר תעסיק מסעדת המלון אנשים המתמודדים עם מוגבלויות נפשיות, חברי אנוש כחלק אינטגרלי מצוות עובדי המסעדה.

מפעל הולנדיה בשדרות המתמחה בהנדסת שינה, מעסיק מעל 150 עובדים העוסקים בעבודות ייצור מערכות השינה והמזרנים המשווקים בחנויות החברה בארץ וברחבי העולם. כאמור עם פתיחת המפעל החדש יועסקו כ- 50 עובדים נוספים.

2 תגובות
  1. מעוניין בפרטים

  2. מעוניין בפרטים לעבודה בעל רשיון מלכזה

השארת תגובה