רואים שחור? כך תחסלו עובש עם טאצ'

החורף מגיע ושוב הטבע ירוק, הנחלים כחולים והקירות, שחורים? • אם גם אצלכם בבית צץ עובש כפטריות אחרי הגשם, כדאי שתכירו כמה עובדות על הסכנות שבו ועל הדרך הקלה להיפטר ממנו

עובש הוא למעשה פטריה המורכבת מאינספור נבגים, זרעים מיקרוסקופיים שצבעם אפור בתחילה ומשחיר כשהם מבשילים. הנבגים מתפשטים על גבי משטחים, יוצרים כתמים כהים וריח מחניק, וגם מרחפים באוויר וחודרים אל המזון, החפצים ומערכות הנשימה והעיכול שלנו. אלפי סוגי עובש ידועים בעולם.

פטריות העובש חייבות לחות כדי לגדול. לכן הן נפוצות בחורף ומתפתחות בחדרים שאינם מאווררים היטב ועל קירות ותקרות החשופים לרטיבות. תגלו אותן גם בכיורי המטבח, על דלתות המקלחון או על וילון המקלחת, בחיבור האמבטיה עם הקיר ובין האריחים. עוד מחבוא שעובש אוהב: מסנני המזגן.

מעבר למפגע האסתטי, נבגי העובש שאנו נושמים עלולים לגרום לשורת בעיות בריאות. ביניהן אלרגיות, קשיי נשימה, התעטשויות ושיעולים, אף סתום, עייפות וכאבי ראש. הסכנה מחמירה בעת חשיפה ממושכת לעובש בבית, ואצל בעלי מערכת חיסונית חלשה כגון חולים, תינוקות וקשישים.

על 'תסמונת הבניין החולה' שמעתם?

מדובר בתופעה נפוצה של תלונות על נזקים בריאותיים מצד אנשים שגרים או עובדים במבנים עם עובש. התסמינים: החל מתחושה כללית רעה, גירויים בגרון, בעיניים ובעור ובעיות נשימה ועד דלקת ריאות, אסתמה, מחלות זיהומיות, בעיות בעצבים ואף סכנת חיים.

בעובש יש לטפל במהירות וביסודיות. כשהוא טרי וטרם חדר לעומק המשטח, קל בהרבה להסיר אותו. חשוב לוודא ניקיון מלא, אחרת הנבגים הנותרים ישובו להתפשט. גייסו את חוש הריח לחיפוש עובש המסתתר מאחורי רהיטים או טפטים. דאגו לבית מאוורר ולכניסת אוויר צח, גם בחורף.

  • תרסיס 'טאצ' מסיר עובש' מציע לכם טיפול יעיל, חסכוני ובטוח במצבורי עובש וטחב. המוצר העוצמתי מבית חברת 'שניב-סאסאטק' השומרת שבת, מתהדר בנוסחת קצף פעיל עם אפקט אנטי-בקטריאלי ו-99% חיטוי והשמדת חיידקים.
  • נסו את טאצ' ותראו איך השחור נעלם והבית חוזר להיות נקי ובריא, מקיר לקיר.
  • מסיר עובש של טאצ', בכשרות בד"ץ העידה החרדית, הוא עוד מוצר מנצח בסדרת חומרי הניקוי לבית ולמטבח, הניתנים להשגה ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.

טאצ' הכל בשביל הבית.

השארת תגובה