פינדרוס התלהב: זהו סטארט-אפ עולמי

בסופ"ש האחרון קיים יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס סיור מקצועי נרחב יחד עם צוות לשכתו במוקד האונליין של ארגון "רפואה ושמחה" אשר מושבו בירושלים וכנפיו פרושות בכל קצוות תבל, באמצעות למעלה מ-850 קבוצות וואטספ של חסד מסביב לשעון, המאגדות כרבבת מתנדבים בארץ ובעולם כולו.

עם כניסתו למוקד קיבל חה"כ סקירה נרחבת על הפעילות ע"י ראשי הארגון, היו"ר הרב ישראל צישינסקי והמנכ"ל מאיר קווין, אשר הציגו באמצעות צוות המוקדנים והמסכים המרצדים שלפניהם למעלה מ-100,000 משימות עבור חולי ומבודדי הקורונה בישראל שנפתרו ונעזרו בהצלחה, כשבלא מעט מהמקרים מדובר בהצלת חיים של ממש. כל זה לצד בקשות לעזרה בינלאומית המגיעות למוקד מישראלים, חולים וכאלו הזקוקים לסיוע רפואי אונליין כזה או אחר ממדינות רבות בחו"ל, כולל מ…איראן, טורקיה וקזחסטאן ועד בוליביה, ניו זילנד וסיביר.

במהלך הסיור חשף ח"כ פינדרוס בפני הנוכחים כי הוא בעצמו זוכה להימנות על ראשוני המתנדבים בקבוצות החסד של 'מחוברים' שייסד סטארטפיסט החסד המנכ"ל מאיר קווין, כשהוא מציין כי "אף אחד לא ירד אז לסוף דעתו של הרב קווין ולא דמיין לאלו מימדים הסטארטפ הזה יתפתח", כשהיום נדיר למצוא עיר או נקודה על המפה בישראל שלא קיימת בה קבוצת "מחוברים אונליין" של הארגון.

"הגעתי לפה וראיתי דבר מדהים", נפעם ח"כ פינדרוס כשהוא מבקש לסכם את הביקור, "עושים פה שימוש בקדמה הטכנולוגית ע"י המח היהודי היצירתי וחשיבה מחוץ לקופסה, בשביל לעזור לאנשים בצורה בלתי רגילה, סביב העולם, סביב הארץ, בכל סוגי הבעיות והמקרים. היצירתיות הזאת בעשיית חסד עובדת לא פחות מכל סטראטפ אחר שאנחנו מכירים מעמק הסיליקון ועד לכאן בהר חוצבים. זה מדהים לראות מה שקורה כאן!" סיים פינדרוס את התרשמותו נרגשות ואיחל לראשי הארגון שעמדו לצידו וליוו את מהלך כל הסיור "אני בטוח שתמשיכו להצליח".

השארת תגובה