שר המדע הצדיע לחסידי גור

שר המדע ביקר בקריה החסידית בצפון הארץ: "המציאות של חצור הגלילית מספרת סיפור אחר לגמרי ממה שמשתקף בחדשות ובמסדרונות הכנסת"

שר המדע בקריה החסידית
שר המדע בקריה החסידית

שר המדע יזהר שי מכחול-לבן החבר בקבינט הקורונה הגיע לסיור בקריה החסידית בחצור הגלילית שהכניסה עצמה מרצון לסגר ביום שישי האחרון.

השר שי נפגש עם ראש המועצה מר שמעון סוויסה ועם נציג חסידות גור סגן ראש המועצה יוסף ביננפלד והביע את הערכתו לאחריות שהפגינה הקהילה המקומית של חסידות גור שנסגרה מרצון במטרה למגר את הנגיף מה שאכן ניכר בשטח.

שר המדע סייר במתחם בית הכנסת המרכזי בקרייה, נפגש עם התושבים, חיזק את ידיהם ואמר כי הוא מצדיע לקהילה על ההתנהלות האחראית.

"כשצופים בחדשות ושומעים על המלחמות המגזריות שמשתוללות במסדרונות הכנסת, עלול להתקבל הרושם המוטעה שסולידריות ואחריות הדדית בחברה הישראלית הן נחלת העבר" אמר השר שי במהלך הסיור "אבל המציאות של חצור הגלילית מספרת סיפור אחר לגמרי: לאור נתוני התחלואה הגואים והריכוז שלהם בקרייה החסידית ביישוב, החליטו מנהיגי הקהילה החרדית בשיתוף עם ראש המועצה שמעון סוויסה ונציגי פיקוד העורף להמליץ על סגר רק בחלק הזה של חצור ולא בכל היישוב, כדי למקד את המאמצים היכן שבאמת הם נדרשים. יש יסוד טוב להניח שהצעד המרשים יוביל להסרת הסגר, ויותר חשוב מזה: מעבר לסטטוס של עיר ירוקה, תוך זמן קצר".

התושבים הודו לשר וציינו את החשיבה הראויה של השר שאחרי קבלת ההחלטות בדיוני הקבינט יורד לשטח לשמוע את הצרכים באופן בלתי אמצעי מאלו המושפעים מהחלטותיו.

השארת תגובה