צפו: המופע החסידי הגודל בעולם

אחרי שבועות של הכנות וקמפיין אינטנסיבי בציבור החרדי בארה״ב, למעלה מ-600 אלף איש צפו שלשום בשידור החי מהמופע המרהיב של פריד והתזמורת הפילהרמונית.

המופע שעלה על כל הציפיות היה שילוב של עיצוב חדשני וטכנולוגיה חדישה שסיפקה הופעה חזותית מרהיבה, כמוה לא נראה בעבר בעולם החסידי.

אברהם פריד סיפק הופעה מדהימה ומרגשת, עמוסה שירי נשמה ושמחה, שמילאה את חלל האולם בקולות ומנגינות שהפכו לנחלת המוזיקה היהודית.

שיריו הקלאסיים משנות ה-70 וה-80 קיבלו חיים חדשים בביצוע הפילהרמונית בעיבודים החדשים שכתב עבור המופע יובל סטופל האגדי שהגיע במיוחד לאירוע מישראל.

רגע מרגש במיוחד היה כאשר הזמר הצעיר שולם לעמער הצטרף לפריד לדואט מרגש לשיר 'נפשי', ואחריו ביצע סולו את השיר "ממוריז" של מרדכי בן דוד, מחווה לאחותו שנפטרה לפני מספר שנים, כאשר סרט שביים והפיק הצלם שלמה חיים רבקין השלים את הסיפור שבין שיר לשיר.

בהמשך לווידאו המדובר שהוקרן באירוע, שיתף הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון את הצופים בעובדה שכאשר רבים מאתנו מתכוננים לחתונה אנו סומכים על הסובבים אותנו לתמיכה בתקופה הקריטית הזו בחיינו. בדבריו ציין כי לאנשים מסוימים אין מערכת תמיכה שכזו, ולמעשה הארגון 'תן יד' הוא זה שמושיט להם יד ועוזר להם בכל המצטרך.

אלי מרקוס עלה לבמה הענקית לבצע את הלהיט שלו "מזל טוב", קומפוזיציה תוססת על ברכת הרבי לחתן והכלה, כאשר ההופעה האנרגטית שלו מילאה את החדר בשמחה וגרמה לצוות כולו לרקוד ולשיר יחד.

אחת מהפתעות הערב היו הופעת אורח של הזמר ישי לפידות, שהצטרף אל פריד לדואט מרגש להשיר 'עלה קטן', אותו הלחין וכתב.

לסיום החלק המוזיקלי של הערב, הופיע על הפסנתר אורח מפתיע נוסף, המלחין האגדי יוסי גרין לדואט שלל יצירות מוזיקליות מכל השנים.

במהלך הערב שיתף המנחה צ'רלי הררי סיפורים נוגעים ללב על מצוות הכנסת כלה, זאת לצד הרבנים מענדל דוכמן וחיים מינץ שניהלו את המכירה הסינית בצורה מרתקת וסוחפת.

לקראת סיום המופע, רגע של שמחה צרופה עלה על פניהם של צוות ההפקה כאשר הם החלו להכיר בהשפעה העצומה של האירוע על יהדות ארצות הברית. איש המדיה מוישי מאצ'ניק מחברת ספוטלייט וצוות המכירה שעמלו רבות על האירוע, נדהמו לראות את ההשתתפות והתמיכה של יהודים רבים מקהילות שונות כשהם מעדכנים את הנוכחים בנעשה.

יובל סטופל ואברהם פריד שעודכנו בהתפתחויות תוך כדי המופע הזמינו את המפיק דוידי קרומבי לבמה ויחד פרצו בריקוד ספונטני נמרץ ומרגש, שסיכם את האירוע כולו.

ההגרלה האחרונה של המכירה עדיין בעיצומה כאשר הזוכה יקבל מחצית מהסכום שכרגע עומד על קרוב ל300,000 דולר. ההגרלה תתקיים מספר ימים לפני חג החנוכה ולכם ניתנת ההזדמנות להשתתף במצוות חתן וכלה ואולי גם לזכות ובגדול. לפרטים נוספים ולקניית כרטיסים כנסו עוד עכשיו לאתר – www.grandsplit.com.

השארת תגובה