שפת גוף: כך עושים עסקים

מה הסיפור שלך: ביקוש גבוה לסדנת 'שפת גוף עסקית – סטוריטלינג' מבית מפתח

סדנא בשגרת קורונה
סדנא בשגרת קורונה

מי לא אוהב לשמוע סיפור טוב ? הלקוח הפוטנציאלי מוצף באינספור עדכונים, מסרים וסיסמאות משלל מותגים ועסקים המנסים 'לתפוס' את תשומת ליבו, ולו רק לעשר שניות. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעניין מישהו במוצר שלך, או בך, הוא באמצעות סיפור. מסר שיווקי המועבר בצורה סיפורית יזכה לקשב גבוה וייקלט טוב יותר אצל הלקוח. כדי לבנות סיפור מעניין, נדרשים מספר אלמנטים: גיבור ראשי, קונפליקט או דילמה כלשהי – נסיבות המעוררות שינוי אצל גיבור, תיאור השינוי עצמו וסוף הסיפור.

גם מחפשי עבודה המעוניינים להשתלב בשוק העבודה נדרשים לכישורי 'סטוריטלינג', בכדי שיוכלו להציג את עצמם בצורה מעניינת ואפקטיבית מול המעסיק הפוטנציאלי. בכדי לתת מענה לצורך זה השיקו מרכזי 'מפתח – מעשה' סדנה ייחודית המותאמת למגזר החרדי, סדנת 'שפת גוף עסקית – סטוריטלינג' בהובלת מרצים מקצועיים מהשורה הראשונה, עם ארבעה מפגשי ערב במתכונת פרונטאלית ומקוונת, בהתאם להנחיות הבריאות.

לאור ההצלחה, עם למעלה משבעים ! נרשמים מאז החגים, נפתחו הקבוצות הראשונות שהחלו את הסדנה המבוקשת, ובימים אלו נסגרת ההרשמה לקבוצה רביעית. ההצטרפות לסדנא ללא תשלום למשתתפי מפתח, במימון משרד העבודה והרווחה, במטרה לסייע להם להשתלב בהצלחה בעולם העבודה. גם עצמאים ובעלי עסקים קטנים נרשמו לסדנה, במטרה ללמוד איך לשווק את עצמם ואת מוצריהם בהצלחה באמצעות שפת גוף נכונה ויצירה 'סיפור' עסקי מרתק ומשכנע.

במסגרת הסדנה לומדים המשתתפים על חשיבות שפת הגוף בסביבת העבודה לשדרוג היכולות העסקיות, לצד ניתוח האתגרים והמנועים לפיתוח שפת גוף אפקטיבית התומכת במסר הרצוי. בנוסף להבנת מהות הסטוריטלינג (בניית סיפור עסקי) מקבלים המשתתפים כלים מעשיים ליישום מיידי, כולל התמקדות בשיחות ווידאו, וכן טיפים מעשיים להתמודדות עם אתגרי ההופעה בפני קהל במגוון סיטואציות אפשריות.

עידן גרסון, מנהל מרכז מפתח – פתח תקוה אומר כי: סדנת שפת גוף היא עוד סדנא איכותית מבית מפתח המתאימה למגוון רחב של קהלים בציבור החרדי. החל מאברך צעיר המוזמן לראשונה לראיונות עבודה ועד לאיש הייטק וותיק המבקש לדייק את שפת הגוף לפני מצגת או הרצאה חשובה. אנחנו במפתח נמצאים בחזית עולם התעסוקה ודואגים לתכנים מקצועיים ועדכניים המותאמים לציבור חרדי הרוצה לקבל מקסימום כלים במסגרת איכותית ומותאמת.

השארת תגובה