משה ליאון: "מלכות בית דוד, הלב של העם היהודי"

ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון, הגיע לסיור בהר ציון, כשהוא מלווה בפעילי ההר ונציגי הארגונים השונים הפועלים במקום.

במהלך הסיור, שנערך לבקשת תושבי המקום, ביקר ראש העיר ליאון בציונו הקדוש של דוד המלך ובבית הכנסת הספרדי הר ציון וכולל האברכים שפעיל במקום – בראשותו של ראש בית המדרש, הגאון רבי יצחק שמואלי שליט"א. "אני נרגש לעמוד במקום בו טמונים מלכי בית דוד. המקום הזה הוא הלב הפועם של כל עם ישראל, ואנחנו מחוייבים לדאוג לרווחת המתפללים והעולים לרגל".

תוך כדי הביקור, ראש העיר ליאון עמד מקרוב על הבעיות הקיימות במקום והבטיח לפעול במהירות כדי לפתור את הטעון שיפור, כשבנוסף הבטיח ליאון לדאוג לפיתוח המקום ושדרוגו.

הרה"ג יצחק שמואלי: "ראש העיר הינו ידיד אמת של המקום מזה שנים ארוכות, עוד בטרם היבחרו לתפקידו הרם. הדאגה והמסירות הרבה עבור הרחבת המקום ופיתוחו, יזקפו לזכותו של ראש העיר, שפועל רבות ונצורות בעניין".

אל ראש העיר התלוו מנכ"ל המנהל הקהילתי של הרובע היהודי – מר יובל יעקב, ותיק פעילי הר ציון – הרב יעקב נענה,מש"ק הר ציון עאטף נג'ם,מנהלי ישיבת התפוצות , מנהלי מרכז הבן תרבותי , צוות לשכתו של ראש העיר.

תגובה אחת
  1. אין מה להתגאות בנזק שעשית. נזק למשפחות החרדיות בגלל שלא שמרתם על הסגר בשכונות שלנו מההתחלה. אכיפה!
    צריך היה לשמור על שכונות דתיות לאומיות שתוכלנה להתרחב, ולציבור תהיה אפשרות לבנות דירות מוזלות לילדיהן שנאלצים לגור רחוק בשומרון.
    אין מה להתגאות בזה שהקמת בניינים של 10 קומות בקריית משה בשביל להביא עוד אנשים לא שומרי מצוות לשכונה.

השארת תגובה