הגרביים שכל ילד צריך שיהיה לו בבית

מוצר מאסט בחורף לכל מי ששולח ילדים לגן: מארז של 28 זוגות גרביים באותה מידה ובאותו צבע

גרביי Pulliez | צילום: שי פיינשטיין
גרביי Pulliez | צילום: שי פיינשטיין

נמאס להורים לצייד מידי יום את הילדים בעוד זוג גרביים להחלפה או לקבל שיחת טלפון מהגננת שחסרים גרביים במגירה של הילד? נמאס מלמצוא את הזוג לגרב של הילד? אז זהו – שיש פתרון מעולה לבעיה של כל הורה ששולח את הילד לגן – קופסת הגרביים של Pulliez (פוליז).

מדובר בפיתוח ישראלי וחדשני – מארז המכיל 28 זוגות גרביים סופר איכותיים אקולוגיים ורב פעמיים בקופסה אחת, כולם באותם צבע ובגודל זהה (מתאים למידות 24-35), כך שאין צורך במיון ומציאת בן הזוג לאחר הכביסה!

הקופסה מאפשרת לשלוף גרביים אחד אחרי השני, גרב אחד או זוג, כמה שצריך כן שניתן להשאיר את הקופסה בגן הילדים שיהיו גרביים זמינים ככל שיידרש.

במארז גרביים בצבעי בסיס של שחור או לבן שמגיעים במידת one size ולכן גם אם מידת הרגל של הילד גדלה, לא יהיה צורך ברכישת קופסה חדשה. בנוסף, כל ילדי הבית יכולים לשלוף את הגרביים מאותה קופסה ללא מריבות מיותרות בבוקר.

המארז משווק במחיר אטרקטיבי במיוחד – רק 69.9 ₪.

לא מספיק שהפתרון נוח וזול, גורבים גרביי פוליז ומחזירים טובה לטבע! איך? הגרביים של Pulliez נסרגו מסיב בד העשוי מבקבוקים ממוחזרים. הגרביים נוחים ורכים, עם אקסטרה גמישות כך שהם מותאמים לכל כף רגל וישבו בצורה מדויקת על כף הרגל, ובשל טכניקת הסריגה המיוחדת -מאפשרים מעבר אוויר ושמירה על נוחות לאורך כל היום.

את הגבריים ניתן להשיג באתר: www.pulliez.com/he

צילום: שי פיינשטיין
השארת תגובה