יבנה מציגה: חגי תשרי כהלכתם

המועצה חילקה לגבאים ערכות תפילה מיוחדות לחגים (סידורים, שופרות, ארבעת המינים ועוד) כך שעשרות המניינים שהתקיימו ברחובות העיר קיימו את ההלכות והמנהגים כסדרם

יבנה
יבנה

חיי הדת בעיר יבנה נמצאים בשיאה של תנופת צמיחה והתרחבות. לצד חנוכת המקוה החדש בעיר, הימים הנוראים וחגי תשרי צויינו בעיר כהלכתם – תוך התאמה לכללים וההנחיות של משרד הבריאות.

דבר זה התאפשר תודות להתגייסות של המועצה הדתית בראשות הרב יצחק מוסאי, שנערכה מבעוד מועד לאתגר.

המועצה חילקה לגבאים ערכות תפילה מיוחדות לחגים (סידורים, שופרות, ארבעת המינים ועוד) כך שעשרות המניינים שהתקיימו ברחובות העיר קיימו את ההלכות והמנהגים כסדרם.

הגבאים, החזנים והעסקנים הודות במילים חמות למעוצה הדתית על העזרה והסיוע וציינו "כי רק בזכותם צלחנו את האתגר ואלפי היהודים בעיר זכו להתפלל את תפילות הימים הנוראים והחגים כסדרן".

"זו תקופה לא פשוטה, אבל בזכות פעילות המועצה אנחנו מצליחים להתמודד עם האתגר", הם מוסיפים.

בתוך כך, בימים אלו יוצא לדרך מכרז מטעם המועצה הדתית לשיפוץ בית העלמין בעיר. "חשוב לנו להנגיש את המקום לכלל האוכלוסיה בצורה אופטימלית וגם לתת את הכבוד למי שטמונים בבית החיים", מסבירים במועצה.

יו"ר המועצה הדתית הרב יצחק מוסאי מסר: "אני שמח מאוד על העשיה הגדולה שמקיפה את כל תחומי הדת בעיר יבנה. נמשיך לדאוג לכל צרכי הדת בעיר בחירום, בשגרה ובכל עת שנדרש. ברצוני להודות לראש העיר ולכל אנשי המועצה על התמיכה, הסיוע והגיבוי לאורך כל הדרך".

השארת תגובה