עד הבית: יצירה קולינרית משובחת ועשירה לכבוד החג

תושבי ירושלים והמרכז זה בשבילכם: גם בסוכות חוגגים בהידור ומפארים את שולחן החג עם עשרות מנות שף לבחירה של גולדיס בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית • אוכל ביתי, מגוון ומשובח

בין כל ההכנות לחג המתקרב, ארבעת המינים, בניית סוכה והאילוצים הררים עם המצב החדש והגבלות הסגר, גולדיס מתכננת לכם תפריט חג עשיר ומיוחד לחג, ארוחת צהריים משפחתית וחגיגית ולשמחת תורה כדי שתתפנו לדברים החשובים באמת מתוך ידיעה שגם השנה- תיהנו מתפריט משובח, עשיר, ביתי ומגוון.

במעדניה המיתולוגית הממוקמת בלב ירושלים, בסמיכות לאולמי בית ישראל, תהנו מתצוגה מרהיבה ומרשימה של עשרות מנות שף לבחירה, בכל הטעמים והסגנונות כדי שכל אחד יוכל לבחור את התפריט שמתאים בול בשבילו. תפריט החגים כולל חלות במגוון סוגים, מנות פתיחה, דגים מכל הסוגים, מבחר סלטים מגוונים, מנות עיקריות של בשרים, עופות עם מגוון תוספות לבחירה ולסיום- תפריט קינוחים מרהיב ועשיר במיוחד.

על התפריט מנצח ביד רמה השף בעל השם העולמי משה קצ'וקי לצידו של השף המיתולוגי משה גולדיס וביחד הם מרכיבים לכדי יצירה קולינרית משובחת ועשירה במיוחד בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית. המטבח עומד בכל הקריטריונים של משרד הבריאות.

המעדנייה ממוקמת בלב ירושלים ברח' עזרת תורה 18 ירושלים ופתוחה בכל ימות השבוע. בימים ראשון עד רביעי בין השעות 11:00 ל-22:00 בלילה. בימי חמישי מהשעה 11:00 ועד חצות ובימי שישי מ-7:00 ועד 14:00 בצהריים.

השנה, לאור הביקוש הרחב גולדיס מרחיבה את שירותי המשלוחים גם לערי המרכז. תושבי ירושלים והמרכז, גולדיס מזמינים אתכם, לבוא להתרשם מהתפריט העשיר או להזמין בשיחת טלפון ולקבל במשלוח בלי לצאת מהבית את כל סעודות החג וליהנות מחוויה קולינרית משובחת ועשירה שתפאר את שולחן החג.

  • להזמנות לחג הסוכות חייגו 02-5384534 או ב- goldys.co.il
השארת תגובה