שיטת שלושת השלבים לטיפול בפצעונים

מותג אקניל משיק מארז ייחודי במהדורה מוגבלת: תרחיץ פנים טיפולי נטול שומן, לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים, ג'ל ייבוש טיפולי שקוף ונטול שומן ותחליב SPF30 נטול שומן לטיפול מהיר ויעיל בפגמי העור

מותג אקניל משיק מארז ייחודי במהדורה מוגבלת לטיפול בפצעונים, המארז החדש הוא שיטת ניקוי וטיפול מלאה בעור נעורים ובעור שומני הנוטה לפצעונים. שיטת שלושת השלבים של אקניל כוללת ניקוי ע"י תרחיץ הפנים הטיפולי, לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים, טיפול בעזרת תחליב לחות והגנה (SPF 30), שמזין את עור הפנים בלחות ומהווה בסיס אידיאלי לאיפור. כמו כן, השיטה כוללת את שלב הייבוש, ג'ל ייבוש טיפולי לטיפול ממוקד, מהיר ושקוף. כלל התכשירים מכילים את הנוסחה הייחודית Ac.Net ומטרתו לתת מענה כולל להופעת הפצעונים.

היעילות הגבוהה של אקניל הוכחה לא רק במחקרים רפואיים אלא גם מהניסיון של הרופאים. בסקרים בקרב רופאים, נמצא כי אקניל הוא המוצר המומלץ ביותר על ידי הרופאים בישראל: 49% מרופאי העור העידו כי אקניל הוא המוצר המועדף ביותר עליהם לטיפול בעור שמן שנוטה לפצעונים. תוצאה דומה התקבלה בסקר בקרב רופאי הילדים- אקניל במקום הראשון עם 47% העדפה וכן אקניל שומר על המקום הראשון גם בקרב רופאי המשפחה.

מה במארז?

  • התכשיר הראשון שהמארז כולל הוא תרחיץ פנים טיפולי נטול שומן, לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים. התרחיץ מכיל קמומיל הממליס וגליצרין להרגעת העור והענקת לחות, מנקה, ממיס ומסיר עודפי שומנים בעור ומכווץ את הנקבוביות. מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב.
  • התכשיר השני שכלול במארז הוא ג'ל ייבוש טיפולי שקוף ונטול שומן, המיועד לייבוש ממוקד ומהיר של פצעונים ופגעי עור מקומיים. יש לשים מעט ג'ל על אצבע נקייה או על מקל צמר גפן ולמרוח נקודתית על פגעי העור, תוך הימנעות מאזור העיניים. מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב.
  • התכשיר השלישי שכלול במארז הוא תחליב SPF30 נטול שומן, המיועד לטיפול מהיר ויעיל בפגמי העור, הרגעת העור, החלקתו והפחתת אדמומיות. התחליב מעניק לחות לעור הפנים ומכיל מקדם הגנה SPF 30. התכשיר אינו מותיר ברק ומראה שמנוני. מומלץ לשימוש יומיומי, בבוקר ובערב.

» מחיר מומלץ לצרכן- 149.90 שקלים ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים, במקום 208.5 שקלים (69.50 שקלים לכל מוצר בנפרד).

סדרת אקניל

סדרת מוצרי אקניל בעלת איכות מרכיבים גבוהה ומכילה חומרים פעילים שיעילותם נבדקה והוכחה במחקרים. חומרים אלו פועלים על זקיק השיער, מנקים ביסודיות את נקבוביות העור, ממיסים ומסירים עודפי שומן, מעכבים את התרבות החיידקים, מפחיתים אדמומיות ומעניקים לעור מראה בריא. סדרת אקניל פותחה על ידי חברת התרופות פריגו, המשלבת ניסיון רב שנים בתחום הדרמטולוגיה יחד עם ידע ופיתוח של תרופות ותכשירים קוסמטיים בעלי יתרונות רפואיים המשווקים בארץ ובעולם.

השארת תגובה