"ביטוח חיים אינו חוסר בטחון בהקב"ה"

במהלך פגישה בלשכתו של חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף סקרו מנהלי מנורה מבטחים את ההתפתחויות השונות בתחומי ההשקעות הכשרות והציגו פתרונות המבוססים בצורה מהודרת לפי כל כללי ההלכה

מנורה מבטחים- ביקור אצל הרב דוד יוסף
מנורה מבטחים- ביקור אצל הרב דוד יוסף

פגישה מיוחדת קיימו נציגים בכירים ממנורה מבטחים פנסיה וגמל עם חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף.  בפגישה השתתפו, מנהל מערך מכירות ארצי, מר דודו דוד ומנהל פיתוח עסקי ומגזר חרדי ר' יצחק יוסקוביץ. במהלכה הציגו בפני הגר"ד יוסף את  מסלולי ההשקעה ההלכתיים המאפשרים לציבור שומרי התורה והמצוות לקבל את הפתרונות הפיננסים ללא חששות הלכתיים.

הגר"ד יוסף התעניין באופי הפעילות והמוצרים של החברה, וקיבל סקירה מהאורחים אודות המאפיינים הייחודיים של כיסוי ביטוחי למשפחות חרדיות. בשיחה, אף עלו הפתרונות שהוצעו לעובדי ההוראה ברשת בני יוסף.

כמו למשל, פגישות תכנון אישיות למורים, למורות ולבני משפחותיהם שבהן מבוצעת התאמה של מסלולי הביטוח ומסלול ההשקעה ההלכתי , לצד בדיקת שיפור דמי הניהול הקיימים. עיקר מטרות הפגישות הוא מקסום החיסכון הפנסיוני.

בנוסף, מציעה החברה את המוצר מטריה TOP אשר מעניק מענה משלים לכיסוי אובדן כושר העבודה בקרן הפנסיה עבור עובדים בעלי מקצועות נפוצים במגזר החרדי.

בתום  הצגת אופי הפעילות ומוצרי החברה ציין חבר מועצת חכמי התורה את החשיבות ההלכתית של הכיסוי הביטוחי . "מותר לאדם לבטח את עצמו בביטוח חיים ואין בזה משום חוסר בטחון בהקדוש ברוך הוא ובלבד שהכל ייעשה על פי ההלכה על יסוד תורתינו הקדושה", ציטט הרב את דברי אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בספר יחווה דעת.

עוד הביע הגר"ד יוסף את שביעות רצונו מהעובדה כי מנורה מבטחים מציעה לציבור לקוחותיה פגישות תכנון פנסיונית תכנון ללא עלות – דבר המנגיש את השירות.

בתום המפגש בירך הגר״ד יוסף בחום את נציגי החברה וצירף את הסכמתו ההלכתית למסלולי ההלכה.

מסלולי ההלכה של מנורה מבטחים זוכים לפיקוח  מטעם ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים  של העדה החרדית מזה עשור בתחומי פנסיה, גמל, חסכון וביטוח. בנוסף, הייתה החברה  מהחלוצות בשוק להשיק מסלולי השקעה הלכתיים – המאפשרים לציבור שומרי התורה והמצוות להצטרף למסלולי ההשקעה והפנסיה ללא חששות הלכתיים של ריבית, חילולי שבת וכדומה.

השארת תגובה