בטקס רב רושם נחנך מקוה טהרה נוסף בעיר יבנה

במעמד המיוחד השתתפו שר הדתות, ראש העיר, רב העיר, ראש המועצה הדתית ומכובדים נוספים

חנוכת מקווה ביבנה
חנוכת מקווה ביבנה

מוסיפים טהרה ביבנה: ביום רביעי השבוע נערך טקס חנוכת מקוה הטהרה החדש שנבנה בעיר. מדובר במקוה מפואר במיוחד, שנבנה ביוזמת העירייה והמועצה הדתית לאור הביקוש הגובר. במעמד המיוחד שהופק ע"י מנגו הפקות השתתפו: שר הדתות יעקב אביטן, ראש העיר מר צבי גוב ארי, סגנו מר רפאל (פאלי) כהן, רב העיר הרב דוד אבוחצירא וראש המועצה הדתית הרב יצחק מוסאי.

שר הדתות, יעקב אביטן, אמר באירוע: "נאמר תן לי את יבנה וחכמיה, אשריכם שיש לכם ראש עיר כזה שדאג לתקציב מהעירייה לצורך בניית מקוה והוא לא נעצר כאן. נבנים בימים אלה שני בתי כנסת נוספים, תודה רבה לך! גאווה שבמדינת ישראל יש ראש כיר כזה שמכניס יד לקופת העייריה בשביל צרכים כאלה. כבוד גדול לעיר".

שר הדתות ביקש להודות בדבריו לבלניות שבלי ההארת פנים והרגישות שלהן "לא משנה כמה המקוה מפואר – נשים שלא מחוברות לדת לא יבואו… לכן באתי לכאן להגיד לכן תודה, בפרט בתקופה הנוכחית של הקורונה, אתן אלה שמפיצות את יסודות הבניין של העם היהודי, בלי זה לא יהיה קיום לעם היהודי".

ראש העיר צבי גוב ארי אמר באירוע: "זהו אחד המקוואות המפוארים ביותר שנבנו, עבדנו על זה הרבה זמן והנה אנחנו זוכים לברך על המוגמר". ראש העיר ביקש להודות במיוחד לראש המועצה הדתית על פועלו החשוב למען בניית המקוה.

רב העיר הרב דוד אבוחצירא אמר באירוע כי "השתדלנו לעשות את כל ההידורים, שיהיה נאה מבפנים ומבחוץ, אני חייב להודות שזה לא היה פשוט, לא היה תקציב בהתחלה, אבל ראש העיר נתן המון לבניה, נרתם במלוא עוזו, בעזרת השם נזכה לשנה מבורכת, שנה של בריאות כתיבה וחתימה טובה".

ראש המועצה הדתית הרב יצחק מוסאי אמר בסיום האירוע: "לא השארתם לי הרבה מה לומר על ראש העיר, אבל אתם שוכחים שאחרי שישים שנה הוא דאג לשפץ גם את מקווה הגברים. אשרינו שזכינו בראש עיר כזה שמסור כל כולו למען צרכי הדת של העיר". בהמשך האריך הרב מוסאי בשבח הבלניות שמוסרות נפש ממש למען הטובלות. "תודה לכל העוסקים במלאכת הקודש בכל המישורים שבזכותם אנחנו זוכים לברך על המוגמר".

השארת תגובה