עתיד ירוק יותר עם חדשנות אקולוגית לסתיו-חורף

מותג האופנה וההנעלה האמריקאי Timberland משיק: קולקציית סתיו-חורף • הקולקציה מעודדת שמירה על איכות הסביבה לצד אופנה איכותית ובעלת נוחות בלתי מתפשרת

טימברלנד, נעלי נשים | צילום: יח"צ חו"ל
טימברלנד, נעלי נשים | צילום: יח"צ חו"ל

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת הסתיו-חורף של שנת 2020 קולקציית אופנה איכותית, אקולוגית ומגוונת לגברים ולנשים הכוללת הנעלה, בגדים ואקססוריז למראה מוקפד וטרנדי. פריטי העונה כוללים דגמים עדכניים המשלבים עמידות ונוחות.

קולקציות הביגוד וההנעלה מתמקדות בשילוב הטרנדים המובילים בעולם האופנה, תוך הקפדה על שימוש בבדים וחומרים המעודדים שמירה על איכות הסביבה. חומרי הגלם מהם מיוצרת הקולקציה משלבים פלסטיק ובקבוקים ממוחזרים. בנוסף, המותג הפסיק להשתמש בפלומות אווז והחליף אותן באלטרנטיבות מחומרים איכותיים שאינם מהטבע, בעלי איכות בלתי מתפשרת. מבדיקות שנערכו ניכר כי הטכנולוגיה החדשה שומרת על חום הגוף יותר מאשר פלומות האווז. הביגוד וההנעלה עשויים מחומרים איכותיים הנעימים למגע ועיצובים המתאימים במיוחד לעונת הסתיו והחורף.

קולקציית הנעליים כוללת מבחר דגמי נעליים איכותיות ונוחות במיוחד עבור גברים ונשים, עם נעליים בשלל עיצובים: קלאסיים ספורטיביים ואלגנטיים המשלבות טכנולוגיות ייחודיות ונוחות עם אופנה.

בלב המותג עומדת האמונה המרכזית כי עתיד ירוק יותר הוא עתיד טוב יותר ובכדי להתמיד ולפעול בהתאם, טימברלנד מחדשת את טכנולוגיות הייצור שלה באופן שוטף, בכדי למזער את ההשפעות הסביבתיות של מוצריה. לדוגמה, בקולקציית הנעליים נעשה שימוש בעור רגנרטיבי – שמקורו בחוות המשתמשות בשיטות חקלאיות מתחדשות, המסייעות בשיפור פריון הקרקע. בעור ממוחזר ובעור Lite – משוזף שמיוצר בתהליך אשר דורש שימוש מופחת של מים.

בקולקציית הגברים ניתן למצוא מגוון רחב של ביגוד לעונת הסתיו. מבחר סריגים מבדים חדשים ורכים במיוחד. בנוסף בקולקציה: חולצות מכופתרות, חולצות פולו קלאסיות ופולו בגזרת SLIM FIT, מכנסי צ'ינו ארוכים וג'ינסים בסגנון טרנדי צעיר ואופנתי במגוון גזרות.

לצד קולקציית הביגוד וההנעלה מציע המותג מגוון רחב של אקססורייז לגברים, ביניהם: תיקים, חגורות, כובעים, ארנקים ועוד.
בנוסף, בקולקציה מגוון נעלי ילדים כאשר חלק מהדגמים הינם דגמי "MINI ME" אשר מאפשרים לכל המשפחה ליהנות מהאיכות והחוויה של נעלי טימברלנד עם הלוק האייקוני.

המותג TIMBERLANDבנוי על מורשת, אותנתיות וסגנון חיים של למעלה מ- 40 שנה ,שחלק מחזונה הוא לשמר את כדור הארץ שאנחנו חיים בו. טימברלנד אחראית על נטיעת יותר מ- 50 מיליון עצים ברחבי העולם ב-5 שנים האחרונות.

השארת תגובה