שר הבריאות בסיור עבודה מקצועי ב'מאוחדת'

בביקור שהתקיים במרכז רפואי הטורים בירושלים השתתפו יו"ר הדירקטוריון של מאוחדת מר אייל גבאי, מנכ"לית מאוחדת הגב' סיגל רגב-רוזנברג וסמנכ"ל רפואה במאוחדת ד"ר דוד מוסינזון • שר הבריאות יולי אדלשטיין: "משרד הבריאות יחד עם קופת חולים מאוחדת נעשה כל שביכולתנו על מנת להקל על אזרחי ישראל בתקופה הלא פשוטה הזו"

שר הבריאות יואל יולי אדלשטיין ערך ביום שני השבוע ביקור עבודה מקצועי בקופת חולים מאוחדת, במרכז הרפואי הטורים של 'מאוחדת' בירושלים. בביקור השתתפו יו"ר הדירקטוריון של מאוחדת מר אייל גבאי, מנכ"לית מאוחדת הגב' סיגל רגב-רוזנברג וסמנכ"ל רפואה במאוחדת ד"ר דוד מוסינזון.

בנוסף השתתפו: ראש מטה מנכ"ל ומנהל אגף ותכנון מר רועי בן משה, סמנכ"ל כספים מר עופר מרגלית, סמנכ"ל חטיבת לקוח מר עופר חברוני, סמנכ"ל חטיבת המוסדות מר גיל חיימוביץ, סמנכ"ל הרפואה – ד"ר דוד מוסינזון, סמנכ"ל משאבי אנוש מר דרור דין, סמנכ"ל חטיבת התפעול מר עוזי ביתן.

במהלך הביקור הוצגה בפני השר עמדת בדיקת קורונה ניידת שתוכננה ומופעלת ע"י מאוחדת במספר מוקדים בארץ. כמו כן ביקר השר בבית המרקחת הרובוטי של מאוחדת וכן במרכז לרפואה דחופה שמהווה מענה של מאוחדת לצורך בשירותי חדר מיון למבוטחיה.

במהלך הביקור שמע שר הבריאות סקירה נרחבת מפי יו"ר הדירקטוריון, מר אייל גבאי, מנכ"לי הקופה הגב' סיגל רגב רוזנברג ומפי סמנכ"ל רפואה במאוחדת ד"ר דוד מוסינזון. ראשי 'מאוחדת' ציינו בפני השר את ההערכות המקסימלית של מאוחדת להתמודדות עם אתגרי הקורונה מאז התפרצות הנגיף בתחילת 2020 ועל ההערכות המיוחדת המתקיימת בימים אלו לקראת חודשי החורף הקרבים, כאשר ע"פ כל התחזיות, עשוי לפרוץ גל נוסף של תחלואה של נגיף הקורונה יחד עם התפרצות נגיף השפעת, דבר שמצריך הערכות שיא של כל צוותי הרפואה ועובדי מאוחדת בכל המרפאות בארץ, בד בבד עם הצורך להעניק חיסונים נגד שפעת למאות אלפי מבוטחי מאוחדת.

בסיכום הביקור שיבח שר הבריאות את פעילות מאוחדת ואמר לראשי הקופה: "אני רוצה להודות להנהלת קופת חולים מאוחדת על הכנסת האורחים ועל הביקור המעניין והפורה. קופת חולים מאוחדת, כמו שאר קופות החולים, עושה פעילות מצילת חיים במלוא מובן המילה ותורמת תרומה חשובה ביותר לרפואה בישראל. דיברנו כאן על מה שמטריד את כולנו – היערכות לחורף הקרוב, עם אפשרות של תחלואה כפולה של שפעת וקורונה במקביל וסיכמנו שמשרד הבריאות יחד עם קופת חולים מאוחדת נעשה כל שביכולתנו על מנת להקל על אזרחי ישראל בתקופה הלא פשוטה הזו. אני רוצה מכל הלב לברך את כל הרופאים והרופאות, האחים והאחיות, כל העוסקים במקצועות הפרא-רפואיים, כוחות העזר ואת אנשי המנהלה שעובדים כאן, כל הפעילות שלכם היא פעילות שבאמת מביאה את שמה הטוב של הרפואה הישראלית לכל רחבי העולם. תודה לכם".

השארת תגובה