לראשונה בישראל: חטיף התינוקות הפופולארי בארה"ב ובאירופה

גרבר מביאה לישראל את החטיף שכבש את ההורים ברחבי העולם: חטיפי דגנים – חיטה ושיבולת שועל ייעודיים לתינוקות

מזון תינוקות הוא אחד הנושאים הרגישים ביותר עבור ההורים. מדובר בתחום בו מצפים ההורים למוצרים באיכות טובה, המכילים את הרכיבים הטובים ביותר, המתאימים לגופם העדין של תינוקות ופעוטות.

לצורך הזה עונה גרבר מזה מעל 90 שנה – המותג הוותיק והאהוב, עם פני התינוקת שהפכה לאייקון עולמי וזוכה במדדי המעורבות והאמון בקרב הורים בכל העולם. כולם מכירים את מחיות הפירות והירקות, שגודלו בשדות ייעודיים למזון תינוקות, ומגיעים לרשתות הקמעונאיות. ועכשיו מצטרף לראשונה בישראל גם חטיף התינוקות הפופולארי בארה"ב ובאירופה – על בסיס דגנים-חיטה ושיבולת שועל של גרבר.

גרבר, משיקה בישראל את חטיפי הדגנים לתינוקות המובילים בעולם ומותאמים למיומנויות האכילה העצמאית המתפתחת בשנת החיים הראשונה. ההשקה התאפשרה בזכות הקמת מפעל חדש באירופה שהותאם לדרישות הכשרות ואיכות מזון התינוקות בישראל. לראשונה יוכלו גם הורי התינוקות בישראל ליהנות מסגמנט חטיפי הדגנים המובילים בעולם.

חטיפי הדגנים – חיטה ושיבולת שועל פותחו במיוחד לתינוקות החל מגיל 8 חודשים על ידי מומחי המחקר של גרבר כך שיתאימו לגיל ולשלב ההתפתחותי. התוצאה היא חטיפים אפויים בשילוב ירקות ופירות , מותאמים מבחינת הגודל, המרקם והצורה למיומנות האכילה העצמאית הנרכשת בגילאים אלו וללא תוספת סוכר ומלח.

המוצרים הושקו בארץ במגוון טעמים: בננה, בננה פטל, גזר ותפוז ועגבנייה וגזר.

החטיף מומלץ לתינוקות שכבר התנסו באכילת מזון מוצק.

  • כשרות: בד"צ לונדון
  • ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם

צילום: נלי כץ

השארת תגובה