ה'סושף' שלך במטבח ששומר על טריות המזון

'זיפלוק' מוצר חובה במטבח: הדרך הכי טובה לשמירת טריות המזון • מותג אמריקאי שנחת זה מכבר בארץ ואין מי שלא מתמכר אליו

בעיצומם של החגים לצד המשמעות הגדולה של 'ימים נוראים', לעקרות הבית היערכות רבה והכנות מורכבות לסבב ארוחות חג משפחתיות ומושקעות. בספירה מהירה אפשר להגיע לכ-30 ארוחות מליאות בהן כל אחד מבני הבית מחפש את המנה החביבה עליו. כולנו מכירות את הניסיון לתכנן את העבודה מראש ולבחור תפריט שיכלול מנות שניתן להקפיא קודם. אז אם בהקפאה עסקינן – כדאי לכן לשמוע על 'זיפלוק', מותג אמריקאי שנחת זה מכבר בארץ והוא ה 'סושף' שלך במטבח.

'זיפלוק' הוא שם נרדף לשמירה על טריות מזון. לזיפלוק סדרת מוצרים ייעודיים לאחסון של מזון לכל מטרה ובכל שלב: במזווה, במקרר ובמקפיא ואפילו…. בתיק.

כל עקרת בית יודעת מה ההבדל בין אחסון מזון יבש למזון רטוב, בין אחסון במזווה לאחסון במקרר או במקפיא, בין אחסון לתקופה קצרה ואחסון לתקופה ארוכה. כולנו פגשנו לפחות פעם בחיים את השקית או הקופסא שהוצאנו מהמקפיא שאילצה אותנו לנסות לנחש מה יש בה, לפתוח את השקית או הקופסא ולחשוב שנזהה את התכולה לפי הריח ואז לגלות שהוא כבר מזמן לא מה שהיה ו…. עד שלא נפשיר – לא נדע. את האתגר הזה בא 'זיפלוק' לחסוך מאיתנו.

אז מה יש ב'זיפלוק' שניכסנו לו כזו יכולת?

'זיפלוק' מותג בינלאומי המוכר לנו מרשתות שיווק בחו"ל, הגיע השתא גם לישראל ונמכר ברשת שופרסל ויש חסד. השקית חזקה במיוחד עם פס אטימה כפול מתאימה לאחסון מזון תוך שמירה מקסימלית על טריות ומניעת ריחות לוואי, עם אפשרות לשימוש רב פעמי. ושטח לבן לסימון תאריך אחסון/הקפאה.

לזיפלוק גדלים שונים: ל"סנדוויצ'ים" – מתאים לאחסון מזונות יבשים כגון: קטניות, שומשום, שקדים, חטיפים, פיצוחים, אורז, פירות יבשים ותבלינים. בשקיות זיפלוק למקרר תוכלו לשמור על טריותם של מנות מבושלות, נקניקים, פירות וירקות שלמים וחתוכים וכד'. עם זיפלוק למקפיא תוכלו לשמור על מוצרי מזון קפואים, מוצקים או נוזליים, שלמים וחתוכים, לאורך זמן.

שקיות זיפלוק למקרר ולמקפיא הן היחידות המתאימות ובטוחות גם לחימום במיקרו ומשכך מובן כי עם זיפלוק ההיערכות מראש לסעודות החג הרבה יותר קלה ונוחה.

ל'זיפלוק' כשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

 

 

השארת תגובה