כך תשמרי על איפור עמיד ורענן בעונת החגים

קבלי את הטיפים שיעזרו לך להיראות נפלא בסעודות החג, בתפילות בבית הכנסת ובכלל

אסתי לאודר
אסתי לאודר

בעונת החגים, כמעט כל ערב חג מזדמן לנו להתאפר ולצאת מהבית להתארח אצל החמות, להתפלל בבית הכנסת, לארח. אנחנו מתחילות את החג מאופרות ורעננות, אבל בסוף החג, ולפעמים כבר באמצעו, לא נותר זכר לאיפור שעל הפנים.

לא עוד.

עם מייקאפ Double Wear, שפתון עמיד Pure Color Envy, ושאר המוצרים העמידים איתם תתאפרי נכון – יבטיחו לך איפור יפה ועמיד לאורך היום.

מנהלת הדרכה של אסתי לאודר ישראל דפנה קניקס ממליצה לנו על שימוש מוצרי איפור עמידים בכל תנאי מזג האוויר:

"מוצרי האיפור העמידים מיועדים לנשים הנוטות להזיע או אשר נמצאות בגיל המעבר, לבחורות צעירות עם עור שמן ומעורב ולכל אישה באשר היא המעוניינת במוצר איפור עמיד ויציב לחגים וזמנים ובעונות מזג האוויר השונות", היא אומרת.

היא מסבירה לנו כיצד להתאפר נכון וכיצד לקבל תוצאה עמידה יותר באיפור, כדי שהאיפור שלנו יחזיק לאורך כל החג:
  • הצעד הראשון באיפור עמיד, שבאמת ילווה אותך לאורך שעות ארוכות הוא הקפדה על תהליך איפור בשכבות. הרעיון הוא להשתמש בחומרים עמידים יותר בבסיס ועליהם להלביש בשכבות את הדברים הפחות עמידים. באופן כללי, השתדלי לא להעמיס הרבה איפור על הפנים.
  • מומלץ להכין את העור נכון. סרום על בסיס מים שיעניק. מראה מאט. לחות רעננה ועל זה פריימר מאט אשר ישמור על המייק אפ והעור ייראה רענן בכל מזג אויר. בחום. לחות. מים. המייק אפ אינו נודד או נמרח. צבעו אינו משתנה והוא אמין ויציב למשך היום והלילה.
  • לאחר הנחת הבסיס וקיבועו, מגיע שלב הסומק. סומק במרקם קרמי הרבה יותר עמיד מסומק פודרה. כל דבר שהוא על בסיס לחותי במרקם שלו ייתפס יותר טוב על העור מאשר אבקה, במיוחד אם את מניחה את הסומק ישירות על העור ללא בסיס לפני.
  • כעת, מבחינת איפור העיניים, חשוב להשתמש בבסיס עמיד- צלליות קרמיות או צלליות עיפרון קרמיות. אלה מהווים בסיס מצוין לצלליות ואבקות.
  • לסיום, מרחי מסקרה עמידה במים. מסקרה עמידה צריך רק להקפיד להסיר בעדינות, באמצעות מסיר איפור.
  • בכל הקשור לשפתיים, חשוב למרוח שפתונים עמידים ישר על השפתיים ולא על שכבת לחות, הם עובדים על יובש.

כעת את מוכנה ויכולה להכניס את החג בלב שקט ורגוע, שגם כאשר הוא יסתיים, האיפור עדיין יישאר על פניך יפה ורענן.

לקראת השנה החדשה יוצאים באסתי לאודר במבצעים שישמחו כל אשה 30% הנחה על מגוון מוצרים באתר המקוון – ההנחה תתעדכן בקופה ההנחה אינה תקפה ברכישת מוצרים מסדרת Re- Nutriv,בשמי Aerin ו- Last Chance- אין כפל הנחות

*מייק אפ Double Wear ב- 159 ₪ בלבד
*בנוסף, מוס ניקוי מסדרת Perfectly Clean בגודל מיוחד – 30 מ"ל במתנה !
*המתנה תתווסף אוטומטית לסל המחיר המופיע באתר הוא המחיר לאחר ההנחה אין כפל הנחות
*המבצעים בתוקף עד 30.9.20 או עד גמר המלאי

השארת תגובה