חדש בבית שמש: סניף של רשת סולתם

רשת חנויות סולתם מתרחבת עם סניף חדש בבית שמש • מיקום הסניף נגיש הן מבחינה תחבורה ציבורית והן מבחינת חניה והוא יכלול את מיטב המוצרים מהסדרות החדשות של 'סולתם' • מבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה

חברת סולתם, החברה המובילה והוותיקה לכלי מטבח ובישול, כבר 70 שנים של יצירה במטבח הישראלי, ממשיכה במגמת ההתרחבות ופותחת סניף חדש בביג פאשן בית שמש.

החנות החדשה משתרעת על שטח של כ- 80 מ"ר, ממוקמת בקומה העליונה של הקניון, ומציעה מגוון רחב של כלי בישול מקצועיים – סירים, מחבתות, אביזרי בישול, סכיני שף, תבניות אפייה, כלי הגשה, מערכות אוכל ועוד.

פתיחת החנות החדשה היא חלק מהתפתחותה של סולתם בשנים האחרונות. התפתחות שבאה לידי ביטוי גם בהרחבת מגוון המוצרים, ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם.

מיטל רובין מנהלת השיווק של רשת סולתם: "חובבי הבישול והאירוח בבית שמש ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים. מיקום הסניף נגיש הן מבחינה תחבורה ציבורית והן מבחינת חניה והוא יכלול את מיטב המוצרים מהסדרות החדשות של 'סולתם' שנוצרו במיוחד עבור החגים. אנו מזמינים את כולם לבוא להתרשם ולהתחדש במגוון כלי מטבח עם מבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה".

סולתם הנו מותג מוביל והוותיק בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, כעת משיקה הרשת את הסניף ה-35 שלה בארץ, הסניף החדש מצטיין בעיצוב חדשני, מרהיב, הושקע בפתיחתו כ- 500,000 ₪, והוא מבוסס על אסטרטגיית המותג Professional Cooking ומציע מגוון רב של מוצרים איכותיים ומקצועיים למטבח הביתי.

רוצו ליהנות ממבצעי החג עד 60% הנחה על מגוון כלי בישול בין התאריכים 6/9 עד 11/10 המבצע בסניף בית שמש ביג פאשן רחוב יגאל אלון 1 ובכל סניפי רשת סולתם בכל רחבי הארץ ובאתר המקוון.

השארת תגובה