גנרטור מושתק – איך לא ליפול בפח ?

גנרטור מושתק
גנרטור מושתק

כדי לדעת שאתם לא רוכשים גנרטור מושתק לא איכותי, עליכם לדעת תחילה מהו גנרטור מושתק איכותי. איך תדעו להבדיל בין רכישה טובה ובין רכישה לא משתלמת. לפניכם כמה שלבים שעליכם לבחון בכל פעם בו אתם רוכשים גנרטור מושתק, כך לא תיפלו בפח. 

4  שלבים לבחירת גנרטור מושתק איכותי

שלב 1 – קבע את הכלים והמכשירים שברצונך לספק בו זמנית

כדי לבחון אם הגנרטור המושתק יכול באמת לעמוד בצרכים שלך, עליך לחשוב במדויק מהו השימוש שלך במוצר. האם אתה מתכוון לחבר אליו ערכת קריוקי בלבד? או גם מקרן או אוורור ותאורה… ברגע שיהיה לך את כל המידע תדע מהו ההספק הרצוי מהגנרטור המושתק. תמיד חשוב להקצין מעט בחישוב שלך ולא להיות מדויקים. פרט את צריכת החשמל של ההפעלה בוואט עבור כל מוצר, הוסף את סך צריכת החשמל והוסף 10% כרשת ביטחון.

שלב 2 – פנה בעיקר למותגים

הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאה בטוחה הוא על ידי בחירת גנרטור מושתק השייך לחברת מותג, זה במקרה ואין לך כל ידע בנושא ואתה לא רוצה לקחת סיכונים. פנו למותגים מוכרים כמו Schimler, Honfa, Firman, Kipor, Ford, Target ועוד. הבחירה במותג אמנם יכולה לייקר מעט את העסקה, אבל הסבירות שיפילו אותך בפח היא מאוד נמוכה.

חשוב לציין, בחירת מוצר איכותי אינה מותנית רק בבחירת מותג, אבל אם אין לכם ידע בתחום, אז זהו פיתרון בשביל להימנע מבחירות לא נכונות.

שלב 3 – תבואו מוכנים

ברגע שאתם תבואו לחנות מסוימת ותבקשו גנרטור מושתק בלי שום רקע, שימוש או תקציב, הסבירות שתפלו בפח היא מאוד גבוה, ולא בגלל המקום ממנו אתם קונים, אלא בגלל שאין לכם מושג מה אתם צריכים. לפני שאתם בוחרים בתקציב מסוים או בדגם מסוים, כנסו לאינטרנט ותקראו מעט על הגנרטורים המושתקים, חשבו למה אתם צריכים את הגנרטור המושתק? למה דווקא מושתק? איפה אתם מתכוונים להשתמש בו? מה עלויות האחזקה של המוצר? יש עשרות שאלות שכדאי לכם לשאול את עצמכם לפני שאתם מגיעים למעמד הרכישה.

שלב 4 – בחרו רק בחנות מקצועית ואמינה

אפשר למצוא מותגים בכל חנות, אבל ייתכן מאוד שאם זו לא חנות מקצועית שיהיו שם לא מעט זיופים, או מוצרים שהוחזרו כבר. מלבד לתקלות כאלה, אתם מפסידים דבר חשוב מאוד כאשר אתם לא פונים למקום מקצועי, והוא הידע של אנשי המקצוע בחנות. בסופו של דבר, למוכר בחנות אין סיבה לגרום לך לרכוש מוצר שלא יתאים לך, או לכוון אותך דווקא למוצר היקר ביותר. מקום אמין ומקצועי יודע שהמטרה של המוכר או בעל העסק היא לספק לך את השירות הטוב ביותר ולתת לך את התוצר הטוב ביותר וכך הוא לא ירוויח רק קנייה, אלא לקוח חוזר ומרוצה שימליץ על המקום שלו. לבחור בחנות מקצועית זה הדבר הכי אחראי שתוכלו לעשות, ובחירה זו ממזערת לגמרי את הסיכויים ליפול בפח.

(ראה כאן את דירוג גנרטורים מושתקים ל-2020)

לסיכום

גנרטור מושתק הוא מוצר מדהים שיכול להיות לכם לעזר גם בבית וגם במקומות פתוחים. בניגוד לגנרטורים הרגילים הגנרטור המושתק מגיע לעוצמת קול של כ 52 – 58 דציבלים, ולא מפריע לנו להנות. גנרטור מושתק הוא לרוב נייד ונוח יותר לנשיאה ומעבר ממקום למקום. הבדלי המחירים בין הגנרטורים המושתקים ובין אלו שלא אינם גדולים, ובהחלט שווה להשקיע עוד סכום מזערי כדי להנות מאיכות הגנרטור המושתק. עברו על כל השלבים שציינו וכך תהיו בטוחים שתצאו מרוצים מהחנות.

הכתבה באדיבות: ענק הסאונד – יבואני גנרטורים מושתקים

https://www.sound-systems.co.il/

 

השארת תגובה