מושלם לתקופת החגים: שני תנורים בתנור אחד

BEKO מביאה לראשונה לישראל: טכנולוגיית Split&Cook המאפשרת להכין שני מאכלים שונים בטמפרטורות שונות – באותו התנור

תנור BEKO | צילום: יח"צ BEKO
תנור BEKO | צילום: יח"צ BEKO

BEKO, המותג הבינלאומי המתמחה במכשירי חשמל ביתיים, מציג בארץ טכנולוגיה חדשה של החברה, Split&Cook, בתנור בנוי "בילט-אין" עם תא אפייה רחב במיוחד (80 ליטר), המחולק לשניים ולמעשה מאפשר לבשל שתי מנות שונות, למשל מנה עיקרית וקינוח, בטמפרטורות שונות – עם הבדל משמעותי של עד 80 מעלות בין תא לתא, באותו הזמן ובתוך אותו התנור.

התנור מדגם BVR35500XMS בעל טכנולוגיה המאפשרת בנוסף לנוחות גם חיסכון משמעותי באנרגיה של עד 40%, למעלה מ-70 תוכניות בישול ואפייה מיוחדות, בקרת touch מלאה, תכונות ניקוי עצמי, וכן תכונות אוורור וקירור של חזית התנור, המאפשרות בין היתר הרכבה גם מתחת לשיש. התנור מגיע בצבע נירוסטה ובצבע שחור ובעל דירוג אנרגטי A.

מחיצת ההפרדה, שמפרידה בין שני תאי האפייה וגם ניתן להסירה במקרה הצורך, מנטרלת את ערבוב הריחות באופן מלא בין התאים בזמן הפעולה הכפולה של התנור. לתנור מסילות טלסקופיות המאפשרות גישה נוחה במיוחד, וכן תאורה פנימית חזקה בשני חלקי התנור – כך שניתן בקלות ובנוחות לאפות, לבשל ולצלות שתי מנות במקביל.

קורשט ג'ושקון, מנהל אזור מזרח תיכון ואפריקה ב-BEKO" :BEKO גאה להוביל פעם נוספת עם מוצר פרימיום בעל טכנולוגיה חדשנית, חסכונית בחשמל ויעילה במיוחד שמאפשרת לבשל ולאפות שני מאכלים בזמן במקביל. אנו שואפים תמיד למצוינות טכנולוגית ושמחים להיות הראשונים בישראל עם מוצר פורץ דרך".

אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברימאג: "אנחנו גאים להיות השותפים של BEKO בישראל מזה 18 שנה. BEKO הינו מותג מוביל בזכות השילוב בין טכנולוגיה פורצת דרך ומחירים אטרקטיביים, מה שהופך אותו לאהוב במיוחד על הצרכן הישראלי".

השארת תגובה