בן האדמו"ר קבע מזוזה ב'מרכז העשרה'

בנו ושליחו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר קבע מזוזה ב'מרכז העשרה – בנייך' ויז'ניץ אלעד ומסר שיחת חיזוק והדרכה לצוות החונכים

בן האדמו"ר מויז'ניץ במרכז 'בנייך' אלעד
בן האדמו"ר מויז'ניץ במרכז 'בנייך' אלעד

עם פתיחת הפעילות בשנת הלימודים החדשה ב'מרכז העשרה – בנייך' שע"י ת"ת "צמח צדיק" ויז'ניץ אלעד, התכבד בנו ושליחו של האדמו"ר, הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר, לקבוע מזוזה בכניסה הראשית לאגף.

במסיבת ה'לחיים' לאחר קביעת המזוזה, קיבל את האורח, מנהל המרכז היועץ החינוכי, אברהם ויטמן, ונתן סקירה על הפעולות הגדולות של המרכז במשך השנים, שמטרותיו הם לתת כלים לתלמידים היאך להתגבר על הקשיים, להשתלב בלימוד בכתה, להסתדר עם חברים, לסיים מבחנים בהצלחה, להתפתח ברוחניות ולגדול בתורה ויר"ש, שיפור יכולת קריאה והבעה רגשית.

הוא הודה לחונכים החשובים העושים עבודת קודש וזוכים לראות תוצאות מפליאות והביע אף רחשי הוקרה למנכ"ל המוסדות חיים מאיר כץ על פעלו והשקעתו לחנוכת האגף החדש בשנה האחרונה, לאחר שנים במבנה יביל, וכבר חז"ל אמרו 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם' וזה ניכר בהשבחת עבודת הקודש.

מנהל מחלקת החינוך בעיריית אלעד, מרדכי בארי, שיתף מנקודת מבטו על דאגת החונכים לקידומו של כל יחיד במרכז, וכמה ה'מרכז' מהווה מודל ולסמל לשאר מוסדות החינוך בעיר, והזכיר את מחזיק תיק החינוך בעירייה בערל אשר, והקבסי"ם חיים אלעזר ווייס ומשה פרידמן.

מנהלי התלמוד תורה יצחק רוט ויאיר ורטהימר, הדגישו את חשיבותו של המרכז המהווה כחלק בלתי נפרד מהת"ת, והוסיפו על שיתוף הפעולה בין החונכים לצוות המלמדים דוחו"ת והתייעצויות לטובת המשך קידומו של התלמיד.

משא חינוכי מלווה בחיזוק והדרכה לעוסקים במלאכת הקודש, השמיע הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר. בדבריו הביע התרגשות לראות את ה'מרכז' בהנהלתו של אברהם ויטמן, אחרי שהוא כל כך שמע על פעילות המרכז, ובפרט כשהוא רואה את צוות החונכים כולם אנשי חינוך מהשורה הראשונה שיראתם קודמת לחכמתם ולא פלא שבס"ד ה'מרכז' מוציא פירות הילולים. והביא מדברי אביו האדמו"ר, חשיבות יחס אישי לכל תלמיד והביע צער ממקומות שמדרגים ומסווגים את התלמידים המתקשים כסוג ב' וכדומה, כי כל תלמיד יש לו את הייחודיות שלו ואת המקום שממנו הוא יכול לגדול ולצמוח.

השארת תגובה