בת 5 תובעת מליון ש"ח מגן הילדים

אילוסטרציה: גן ילדים
אילוסטרציה: גן ילדים

בת 5 תובעת באמצעות הוריה, מעל למיליון ₪ מרשת גנים חרדית בעקבות רשלנות צוות המשפחתון בבית שמש בעטיוו נכוותה קשות. מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בראשל"צ באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, עולה כי באחד הבקרים לפני 4 שנים, כשהייתה בת שנה וחצי, קערת מים חמים נשפכה על פניה ועל גופה.

התינוקת פונתה ע"י אמבולנס לבית החולים הדסה כאשר היא סובלת מכוויות קשות בדרגה ב' בצוואר, חזה וזרוע שמאל, גב וזרוע אחורית שמאלית. היא התקבלה לבית החולים הדסה למחלקת טיפול נמרץ ילדים עם כוויות בפנים והועברה המשך למחלקת כירורגית ילדים.

מומחה לכירורגיה אורתופדית מטעם התביעה שבדק אותה לאחרונה, קבע בחוות דעתו כי הילדה, היום בת 5, סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים בגין כאב בכתף שמאל וצלקות מכוערות בכתף וזרוע שמאל. מאז התאונה היא סובלת מחרדות ופחדים, הפרעות התנהגותיות, פרכוסים, כאבי ראש, מגבלה בכתף שמאל וזרוע שמאל ומצלקות בגופה.

המומחה קבע כי כאבים ומגבלות אלו מפריעים לה בתפקודה היומיומי ומונעים ממנה לעסוק בפעילויות ולבצע פעולות בסיסיות כפי שעשתה לפני לתאונה.

באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל, העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, טוענים בתביעה כי אנשי הצוות בגן התרשלו בכך שלא דאגו לביטחונם של הפעוטות במשפחתון וכי אילו הייתה מוצבת השגחה במקום, הנזק יכול היה להימנע. לטענתם, אנשי הצוות לא הקפידו להרחיק את התינוקות ממפגעים, מסכנות ומסיכונים ונהגו בפזיזות ובחוסר אכפתיות לגבי בריאותם ושלמות גופם של התינוקות. נגד בעלי הרשת נטען כי התרשלו בבחירת המנהלים ואנשי הצוות של המשפחתון.

בתביעה לבית המשפט, ההורים מבקשים בשם בתם, לפסוק פיצוי עבור אובדן שכר ההורים, זכויות פנסיוניות וסוציאליות, עזרת צד ג', טיפולים ועזרים רפואיות, נסיעות, כאב וסבל וניידות.

חברת הביטוח מבקשת בכתב ההגנה לדחות התביעה על הסף, בין היתר בטענה כי קיבלה פיצוי בסך כ-37 אלף ₪ במסגרת פוליסת תאונות אישיות תלמידים, לפי 9 אחוז נכות רפואית.

השארת תגובה