מצאנו את המתנה המושלמת למארחים ולמתארחים

גם אם לא נתארח עדיין נוכל לשלוח אותה לאהובים שלנו: כלי הגשה של CORELLE ו–Salvinelli מבית קורנינג, במבחר עיצובים, צבעים וגדלים

כלי הגשה סלווינלי זהב - שקל בית מותגים | צילום: יח"צ
כלי הגשה סלווינלי זהב - שקל בית מותגים | צילום: יח"צ

בתקופה זו שרובנו נמצאים יותר בבית, כיף להתחדש ולקבל כלי הגשה שכולנו רוצים וצריכים אצלנו במטבח. חברת שקל בית מותגים מציעה מתנה מיוחדת ומושקעת: מארז מותאם אישי של כלי הגשה יפים ושימושיים מבית CORELLE , כפות הגשה מרשימות של Salvinelli וספר בישול למתכונים, מבית FOODY.

קולקציית כלי ההגשה של CORELLE כוללת חמישה פריטים שונים וניתן לייצר mix & matchלפי הצורך: צלחת הגשה לפסטה (591 מ"ל, 45 ₪), קערת אורז (828 מ"ל, 55 ₪), קערת סלט 1 ל', (69 ₪), קערת סלט 2 ל' (79 ₪), מגש אובלי (31 ס"מ, 79 ₪) ומכסי פלסטיק תואמים. כל אחד מהכלים מגיעים ב – 4 צבעים שונים: לבן חלק, פס כחול, פס שחור ופס אדום. כלי ההגשה מתאימים לכל דגמי הצלחות הקיימים ואפשר להתאים את הכלים לצבע סט הצלחות הקיים בבית. ניתן לרכוש את כלי ההגשה בתפזורת, לפי בחירתכם, ולשלב עם כפות ההגשה המרשימות של Salvinelli. כלי ההגשה של CORELLE, כמו הצלחות, קלים ביותר, דקים ביותר, מתאימים לאחסון אופטימאלי, ניתנים לשימוש בתנור ובמיקרוגל, עמידים במדיח הכלים ובעלי אחוזי בלייה אפסיים.

כפות ההגשה של Salvinelli

חברת Salvinelli תוצרת איטליה מקדישה את כל האנרגיות והיצירתיות לטובת ייצור סכו"ם וכלי הגשה איכותיים בעלי ערך גבוה למשתמשים. ההתמקדות בפרטים, הרצון לשלמות בעיצוב וההתמחות בפלדה מתמזגים עם ניסיון רב של דורות רבים, ומביא למגוון נפלא של מוצרים יפים ואיכותיים.

כלי ההגשה של Salvinelli יפים ומרשימים, אידאליים להגשה מרכזית לשולחן; לתבשילים, בשרים, סלטים ועוד. כלי ההגשה כוללים: מזלג להגשת בשרים – עשוי נירוסטה עם קצה מעוגל, מגיע בציפוי PVD זהב (125 ₪), בגימור ICE למראה מאט (95 ₪) ונירוסטה במראה מבריק (75 ₪), מזלג להגשת ספגטי– נירוסטה עם קצה מעוגל, מגיע בציפוי PVD זהב (129 ₪), בגימור ICE למראה מאט (99 ₪), ונירוסטה במראה מבריק (79 ₪), כפות לסלט– רגילה ומחוררת – עשויות נירוסטה עם קצה מעוגל, מגיעות בציפוי PVD זהב (125 ₪), בגימור ICE למראה מאט (95 ₪) ונירוסטה במראה מבריק (75 ₪).

  • את המוצרים ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ, באתר החברה ובאולם התצוגה של שקל בית מותגים, רחוב הבונים 2, רמת גן.
השארת תגובה