ישי ריבו – "קול דודי LIVE"

כמו לשבת בהופעה: שיר ראשון מתוך אלבום ביצועים מהופעות חיות, שייצא לקראת החגים

קול דודי לייב - ישי ריבו
קול דודי לייב - ישי ריבו

את הגרסה הזאת ל"קול דודי" הקליט ריבו בהופעה חגיגית במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב בליווי 12 נגנים בערב כיפור תשע"ט, זהו שיר ראשון בהופעה, מתוך אלבום חדש של ישי ריבו, שיראה אור לקראת חגי תשרי תשפ"א.

האלבום יכלול ביצועים בולטים מהופעות שונות: מאמפי שוני ב 2017 עד להופעה האחרונה והמיוחדת במוזיאון מגדל דוד, שהתקיימה בתחילת הקיץ ושודרה בשידור חי ל 14 מדינות בעולם. בין השירים שם נבחרו ביצועים בהופעה מארבעת האלבומים של ישי: "תוכו רצוף אהבה", "פחד גבהים", "שטח אפור", "אלול תשע"ט". ביניהם להיטי ענק וכמעט "המנונים": "תוכו רצוף אהבה", "הלב שלי", "מקשה אחת זהב", "זוכר אני", "הנה ימים באים", "מציל אותי כל יום", ו"כתר מלוכה" שיצא בימי הנגיף והוא מועמד מוביל במצעדי סיכום השנה, לצד שירים שהם "להיטי הופעות" שמושרים בקול רם על ידי הקהל.

קול דודי, מאלבום הבכורה של ריבו "תוכו רצוף אהבה", הוא אחד השירים האהובים בהופעותיו. את השיר, שקרוב מאוד לליבו של ישי, הוא כתב בגיל 19 והיווה נקודת מפנה מבחינתו, זה השיר שגרם לו להרגיש בשל ליציאה לעולם.

על המיקסים עבדו ישי, מאור שושן ושי סיון במשותף, כשהם מתגברים על אתגרי תקופת הנגיף ואילוצי בידוד, בעבודה דקדקנית שהתאפשרה בעקבות ההפסקה הזמנית מההופעות. האלבום שבדרך, מבטא את היחסים המדהימים שבין ישי והלהקה שלו לבין הקהל החם והאוהב, שהוא חלק בלתי נפרד מהם, ויוצא בתקופה שיצרה לא מעט געגוע הדדי זה לזה.

מילים ולחן: ישי ריבו | עיבוד והפקה מוסיקלית: מאור שושן וישי ריבו | קליפ מילים: סטודיו סולם יעקב

השארת תגובה