רוצים ליסוע לאומן? צעד ראשון

נוסעים לאומן? תצטיידו בביטוח רפואי, לא רק הפעם – אבל הפעם במיוחד. רוצים לדעת למה? הקשיבו ל'בעל המעשה' בכבודו ובעצמו

פיננסי קל
פיננסי קל

למה דחוף לעשות ביטוח רפואי למשפחה כולה ולא להמתין שמשהו יחייב אותנו?

בתקופה המאתגרת ולקראת ראש השנה והאפשרות שממשלת אוקראינה אשרה להגיע מצויידים בביטוח רפואי מתאים.

אנחנו בפיננסיקל מבטחים אלפי לקוחות כל השנה שטסים לחול לקברי צדיקים הקורונה הרגילה אותנו שאנחנו יכולים לתכנן …..בחודש יולי יחודשו הטיסות…. אך הגל השני הגיע.

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה אישית, בדרך כלל התרגלתי לתת שירות לתביעות רפואיות בחו"ל.

לפני שנה וחצי נסענו אני ורעייתי לסוף שבוע לציון הרבי בניו יורק כאשר הכרטיס היה ליום ראשון. לאחר הנחיתה נסעתי לציון הרבי ומשם בשעת ערב מאוחרת לשכונת קראון הייטס.

התארגנתי לשינה ואז אני חש כאב עמוק לקחתי משכך כאב בתקווה שזה ירגע, אך הכאב יצא משליטה והרגשתי שזה משהו ממש חריג. הזמנתי את ארגון הצלה שתוך דקות ספורות הופיעו, התחילו לתשאל אותי מה קרה, אך הכאב הופחת עד שהרגשתי חזרה טוב.

אמרתי לאיש ההצלה: תודה לך אך הכל טוב אני בסדר גמור, הוא התעקש לקחת א ק ג ואמר לי אתה כנראה עברת משהו לפי הבדיקה ואתה חייב לרוץ למיון.

מצאתי את עצמי כרבע שעה לאחר מכן מוקף בצוות טיפול נמרץ, הייתי מבוהל, מה הולך להיות איתי? הרבה שאלות בראש…. אך ידעתי שבדיוק לזה יש לי ביטוח רפואי בהפניקס.

לאחר שדיווחנו שאני מאושפז, כל התיאום הרפואי עד תיאום ביטול הטיסה בתחילת שבוע להטסה רפואית 10 ימים לאחר מכן בעלויות של עשרות אלפי דולרים ובתמיכה כלכלית מלאה קיבלתי.

למה אני מספר את זה? כי חברים יקרים חייבים לזכור שכשקורה מקרה ביטוח ממש לא מעניין אותי, האם חסכתי ושילמתי פחות 100 שקלים או יותר 10 שקלים. כל מה שמעניין באותם רגעים שיש לי כיסוי הכי נרחב !! וזו השליחות שלי.

חברים באו נקח היום אחריות על המשפחה והיקרים לנו נוודא שיש לנו את כל ההגנות הרפואיות שאנו צריכים. לא לתת את האחריות ברגע האמת, לקבץ נדבות מהציבור. אכן אנשים נהדרים נותנים מכל הלב, אך האחריות על היקרים לנו היא קודם לכל שלנו. נכניס את ביטוח הרפואי לראש סדר העדיפות.

שתהי לכולנו בריאות טובה

השארת תגובה