תיעוד מרגש: בר מצווה ב'מלונית קורונה'

המשפחה הנרגשת ובראשה חתן השמחה לא ידעה את נפשה מרוב אושר והודתה למנכ"ל הארגון מאיר קווין על הכל, כשלרגע לא חשבו שבסוף תהיה להם כזו חגיגה מושלמת • צפו בתיעוד מרגעי השמחה ובאב הנרגש 

עם ישראל בתפארתו: אמש התקיימה חגיגת בר מצווה לנער חולה קורונה אשר הגיע לגיל מצוות ונאלץ לחגוג את יומו הגדול במלונית הקורונה 'כינר' שבצפון, שם שוהה עם משפחתו המחלימה גם היא מהנגיף.

במוקד "בידוד אונליין' של 'רפואה ושמחה' בניהולו של איש החסד מאיר קווין אשר דבר הבר מצווה הגיע לאוזניהם, כמו יתר האירועים והשמחות הנערכות בעזרתם ב-16 מלוניות הקורונה לאורכה ורוחבה של ארץ ישראל, עמלו רבות להפתיע את החוגגים עם שמחה מושלמת לנוכח הסיטואציה הפחות חגיגית ופינקו בשלל הפתעות, כשהם משנעים למלון באמצעות מתנדבי הארגון הכל בכל מכל כל, מעוגת בר מצווה מפוארת, ועד מיני מאפה, מגשי פירות, מוזיקה, משחקים, מתנות, תפאורה ועוד.

יו"ר "רפואה ושמחה" הרב ישראל צישינסקי מציין בהתרגשות כי "מעבר לפעילות החסד השוטפת הן בהסעת חולים, זקנים ומוגבלים באמצעות צי האמבולנסים שלנו, והן בפעילות האונליין מול כל מלוניות הקורונה ומול אלפי מבודדים בכל פינה בישראל הנעזרים מדי יום ביומו באמצעות הארגון על רבבת מתנדביו, אנו שמחים לעמוד לימין המחלימים הנאלצים לחגוג את שמחתם במלוניות הקורונה. למרות המרחקים העצומים והאתגרים הגדולים אנו מספקים להם הכל עד המלונית עבור שמחה מושלמת. אין תחושת סיפוק גדולה מזה לשמח יהודים ביומם הגדול".

השארת תגובה