פרוייקט החושן: 33 דירות חדשות

דרא שיווק נדל"ן החלה לשווק את "פרויקט החושן" במבשרת ציון – הפרויקט בשכונת רכס חלילים המבוקשת כולל 33 יחידות דיור ב-4 בנייני בוטיק

פרויקט החושן במבשרת ציון בשיווק חברת דרא קרדיט הדמייה 3devision
פרויקט החושן במבשרת ציון בשיווק חברת דרא קרדיט הדמייה 3devision

חברת דרא שיווק נדל"ן החלה לשווק את "פרויקט החושן" – פרויקט מגורים ברחוב החושן 31 במבשרת ציון הכולל 33 יחידות דיור ב-4 בנייני בוטיק בני 4-5 קומות מעל 1 קומות של חניון תת קרקעי. יזם הפרויקט היא חברת "נכסי מבשרת" והבנייה בשטח כבר בשטח.

תמהיל הדירות המוצעות למכירה בפרויקט מגוון – דירות 3-5 חדרים, דירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים בני 5 חדרים. מחירי הדירות – החל מ-2.16 מיליון שקל. הדירות בפרויקט מעוצבות ומרווחות בקו ראשון לנוף הפתוח של הרי ירושלים, עם מפרט טכני גבוה.

לרגל השקת הפרויקט החברה פתחה במכירה מוקדמת ל-5 דירות ראשונות בפרויקט, עם מבצע מימון במסגרתו ישולם 20% ממחיר הדירה במועד החתימה ואת היתרה רק באכלוס. מייד עם פתיחת הפריסייל נמכרו שתי דירות: דירת 3 חדרים בשטח 76 מ"ר ומרפסת בשטח 15 מ"ר עם שתי חניות ומחסן נמכרה תמורת 2.16 מיליון שקל; דירת 4 חדרים בשטח 106 מ"ר ומרפסת בשטח 32 מ"ר עם שתי חניות ומחסן נמכרה במחיר של 2.75 מיליון שקל.

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא שיווק נדל"ן, "פרויקט החושן ממוקם במיקום אסטרטגי ומנצח בין ירושלים לת"א, ומציע חוויית מגורים המשלבת בין סביבה אורבנית וטבע ירוק עם נוף עוצר נשימה. השכונה מושכת אליה אוכלוסיה איכותית, כאשר קהל היעד שלנו הם משפרי דיור מ'פרוזדור' ירושלים, תושבי העיר עצמה והיישובים הסובבים אותה".

"פרויקט החושן" ממוקם בלב הירוק של שכונת רכס חלילים המבוקשת במבשרת ציון הצופה לנוף הררי פתוח. האזור הוא שקט ופסטורלי, בעל נגישות גבוהה לדרכי הגישה לשאר השכונות במבשרת ציון וכן לכביש מספר 1 – ירושלים-ת"א. בקרבת הפרויקט קיים מרכז מסחרי ובו סופרמרקט וחנויות אחרות.

מועצה מקומית מבשרת ציון ממוקמת על רכס כ-6 ק"מ מערבית לירושלים. היא מונה כ-24 אלף תושבים ממעמד סוציו אקונומי גבוה ודירוגה החברתי-כלכלי הוא 8 מתוך 10. בין תושבי היישוב לא מעט מנהלים בכירים וכן שרים, ח"כים ואנשי רוח.

2 תגובות
  1. מחפשת דירת 3 חדרים בפרוייקט החושן, ללא תווך

  2. לגבי פרויקטים במבשרת

השארת תגובה