אברהם פריד במכתב מזמר: מתגעגע

קיץ תש"פ, וכה כותב אברהם פריד לאוהביו בארץ ישראל:

חברי היקרים בארץ הקודש, המשפט שהכי חסר לי בערב זה, הוא: "ערב טוב ירושלים!"

בעשור האחרון מופיע ביומן שלי בערב זה ובשעה זו ממש, תאריך, שהוא עבורי כמו חג.

למרות שהוא חוזר מידי שנה, אני מתרגש לקראתו בכל פעם, ממש כמו היה זה בפעם הראשונה.

מתרגש לפגוש אתכם בהמוניכם, מתרגש להשמיע לכם את השירים והעיבודים החדשים בפעם הראשונה, מתרגש מהמפגש החדש עם האורח, מבכירי הזמר הישראלי, שישיר לצידי ועוד רגע יהפוך להיות החבר החדש שלי,
מתרגש מהסולטן!

לפני כמה חודשים כשהעולם החל להשתנות, השמיים נסגרו לטיסות ואולמות המופעים נסגרו, אמרתי למנהל המוסיקלי שלי, יובל סטופל, ש"חייבים לראות את הטוב בכל דבר ושהשנה תוכל לעבוד על התוכנית לסולטן בנחת", ואכן, סגרנו אורח מפתיע במיוחד והחלנו לעבוד על התוכנית. ואיזו תוכנית הכנו עבורכם…

אבל להקב"ה יש תוכניות אחרות, והרי אנחנו מאמינים בני מאמינים ויודעים שכל עכבא לטובה, נמשיך להתפלל ולייחל שעוד מעט ב"ה נשוב להיפגש. אני יושב בביתי בניו יורק, חושב ומתגעגע אליכם, מתגעגע אל הנגנים והצוות שלי בארץ הקודש ולחברי מ'בשבע', שותפיי למופע בסולטן.

אז גם כשלצערי אנחנו לא יכולים להיפגש, אני מרגיש "חיבור של נשמות, קשר אמיתי" ואומר שוב ושוב ושוב לעצמי: "כמה טוב שנפגשנו" וב"ה נשוב להיפגש שוב בקרוב ובינתיים חשבתי שאשלח לכם מתנה לכבוד ט"ו באב.

אז לכם חברי בארץ הקודש אני שולח את "מתנות קטנות", בביצוע משותף עם ידידי הזמר האהוב, רמי קלינשטיין ובליווי התזמורת הסימפונית הישראלית ראשל"צ. תיהנו!

אברהם

מילים: נועם חורב | לחן: רמי קלינשטיין | עיבוד, ניצוח והפקה מוסיקלית: יובל סטופל

השארת תגובה