טסלר: עבודתם המופלאה של 'מכבי'

השבוע התקיימה ועדה לפניות הציבור בהובלתו של יו"ר הועדה ח"כ הרב יעקב טסלר בהשתתפות בכירי מכבי ● הנהלת מכבי הציגה את התמודדות הקופה עם המצב ואת המענה המקצועי והמהיר שמקבלים הפונים

מכבי- ועדה לפניות הציבור
מכבי- ועדה לפניות הציבור
לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

בוועידה שהתקיימה בראשות יו"ר ועדת פניות הציבור ח"כ ר' יעקב טסלר, השתתפו בכירי הנהלת מכבי- מנכ"ל מכבי מר רן סער, אחראית על פניות הציבור הגב' טלי צינמון, מנהל מערך דוברות וקשרי ממשל מר עדו הדרי, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן ומנהל מרחב ערד ואחראי מגזר חרדי במחוז הדרום ר' אריה קליין.

את הדיון פתח מנכ"ל מכבי מר רן סער שדיבר על חשיבות הפניות שמגיעות מהחברים לנוכח התקופה, האתגרים העומדים בפני מערכת הבריאות ומערך השירות של מכבי שמתאים את עצמו למצב כל העת ולא מפסיק להתפתח ולהתרחב כדי לעמוד בעומסים הרבים. רן סער הודה ליו"ר הועידה הרב טסלר שיזם את המפגש מתוך מטרה להכיר את מכבי ואת השירות לחברי מכבי.

הגב' צינמון סיפרה כיצד פועל מערך פניות הציבור, האתגר היומיומי העומד בפני הצוות לעמוד ביעד לתת תשובות מהירות ומקצועיות לאלפי הפונים כשהמטרה שעומדת לעיניהם היא קיצור זמן ההמתנה ככל הניתן, שיתפה בפניות שמגיעות מהשטח, התגייסות הצוות לסייע הרבה מעבר לשגרת העבודה השוטפת מתוך חמלה ומסירות ואידיאל לתת לכל חבר את השירות המעולה ביותר, את הפידבק החיובי שנותן כוח להמשיך לפעול, שמגיע מחברים מרוצים שיודעים להוקיר טובה ולהודות על המסירות, שיתוף הפעולה בימי הקורונה עם ארגוני החסד הגדולים כדוגמת עזר מציון ועוד.

מר עדו הדרי הציג את יתרונות מכבי, הגידול המרשים במספר החברים שממשיך כל העת, שיעור הנאמנות הגבוה ושביעות הרצון של חברי הקופה ופריסת השירותים והתאמתם לכל מקום ולכל מרחב.

ר' משה שלזינגר הציג את האתגרים העומדים בפני הקופה, הודה ליו"ר הועידה על היוזמה החשובה, סיפר על הפעילות ההיקפית של המתאמים ואמר כי מכבי הייתה הקופה הראשונה שזיהתה את הצורך בהקמת מערך קשרי קהילה מתוך הבנה שלציבור החרדי יש את צרכיו הייחודים ומתוך רצון להתאים את השירות במקסימום האפשרי. כיום, אנו נוכחים לראות את עוצמת העבודה של המתאמים שעושים עבודתם קודש למען החברים ומהווים זרוע מקשרת בין החברים לשירותי הקופה- במסירות, בנחישות ומתוך שליחות אמיתית.

בנוסף, סיפר על ההתמודדות של התאמת השירותים בימי הקורונה והנגשתם כגון הקמת הקו החדש דרכו ניתן לקבל את תוצאות הבדיקות, תור טלפוני, הצבת עמדות בדיקה חדשנית בכל רחבי הארץ ועוד.

לאחר מכן נשא דברים ר' ברוך שטרן שמנהל את המרכז הרפואי הגדול ביותר של מכבי ברח' רבי עקיבא בבני ברק שסיפר על האתגרים העומדים בפני המרחב בהתמודדות עם הנגיף, הפניות שלא פוסקות מלהגיע, ההתגייסות של כל הצוות במרחב למען החברים, העמדות החדשניות שזכו לתהודה רבה בכל רחבי העולם שהקימה מכבי במרחב והפעילות המיוחדת והמשותפת של כל הצוותים למען החברים.

ר' אריה קליין סיפר על המהלכים המיוחדים בתקופת הקורונה- מפגש הרבנים בתחילת התפרצות הנגיף שבעקבותיו יצא 'קול קורא' עליו חתומים רבני הדרום שקרא לחברים להקפיד על ההנחיות ביתר שאת, ההתגייסות של הצוותים יחד עם רבני הקהילות לחזק את ידי החברים בהקפדה יתרה והפעילות של כל הצוותים במחוז.

ח"כ הרב טסלר שיבח את מכבי והודה למנכ"ל על העבודה המשותפת, החזון, הפעילות המסורה למען החברים וההובלה בכל המישורים. הוא הוסיף ואמר: "נוכחתי לראות באופן אישי את הטיפול המסור של הצוותים. מכבי מובילה באיכות השירות והרפואה, עבודתם המסורה של שדרת הניהול וצוות המתאמים מוכיחה את עצמה וכל חבר מכבי יודע ומרגיש כי בזמן אמת יש תמיד אוזן קשבת, לב שומע ועין מקצועית".

השארת תגובה