לראשונה בישראל: הזמנת פיצה דרך ה-Whatsapp

רשת הפיצריות הגדולה והמובילה בישראל "פיצה האט" פורצת דרך בתחום הקולינריה, מפגינה חדשנות טכנולוגית ומשיקה לראשונה בארץ שירות חדש של הזמנות ישירות המתבצעות דרך אפליקציית ההודעות – Whatsapp

פיצה האט | צילום: אסף קרלה
פיצה האט | צילום: אסף קרלה

בשנים האחרונות הלך וגדל השימוש בשירותי ההזמנות באונליין ואנו מוקפים כל העת באפליקציות ייעודיות אשר מאפשרות להזמין מגוון רחב של מוצרי מזון ישירות אל בית הלקוח. שירות ההזמנות של רשת "פיצה האט" פועל בחדשנות תדירה ובלתי מתפשרת אשר מבקשת להיטיב עם הלקוח ולספק לו נוחות בעת ביצוע ההזמנה באפליקציה הייעודית או באונליין. החברה בחרה לפתוח נתיב גישה חדש אשר טרם נראה בישראל ועושה צעד נוסף אל עבר הקידמה הטכנולוגית כך שמעתה בנוסף לשירות ההזמנות הקיים נייתן יהיה להזמין את הפיצות של "פיצה האט" באמצעות ממשק נוסף – דרך אפליקציית "Whatsapp".

שירות ההזמנות החדיש פותח בשיתוף פעולה בין "פיצה האט" לבין חברת TICTUK הישראלית אשר הוקמה בשנת 2016 על ידי תומר בן עזרא, ליעד סאסי וקובי בן מרדכי.

מערכת ההזמנות החדישה של "פיצה האט" מאפשרת ללקוח הזמנה מהירה, נוחה ואינטואיטיבית. היא מאפשרת רכישה מלאה מקצה לקצה מבלי לצאת לדף אינטרנט חיצוני, שם המשתמש נדרש לרוב להזדהות או לחילופין למלא את פרטיו מחדש על מנת להשלים את תהליך הרכישה. המערכת מסונכרנת באופן מלא עם מערכת התשלום של הרשת, התפריטים ואזורי החלוקה.

המערכת החדשה שבאמצעותה יתנהל שירות ההזמנות , הינה מערכת מסחר ושיווק אלקטרונית ייחודית, רב ערוצית הפוגשת את הלקוח בכל הפלטפורמות הדיגיטליות הפופולאריות (רשתות חברתיות, אימייל, SMS ועוד). המערכת מייצרת חווית משתמש אשר טרם נראתה כמותה בישראל.

שירות ההזמנות החדש מאפשר ללקוח לבצע את ההזמנה באון ליין באופן קל ונוח, הזהה לשליחת הודעות באפליקציית ה-Whatsapp בה מרביתנו עושים שימוש באופן תדיר. חווית השיח של הלקוח באפליקצייה עם המותג, מעמיקה ומחזקת את מערכת היחסים בין השניים ובכך השירות מתעלה על שירותים הקיימים כיום בשוק.

לדברי ענבל שטרן סמנכ"לית השיווק של הרשת: "אנו שואפים כל העת להתאים את עצמנו ולבצע שדרוגים אשר יטיבו עם קהל לקוחותינו. אני סבורה כי השירות החדשני הנראה לראשונה בישראל, יחולל מהפכה של ממש בתחום הזמנות האונליין ושירותי המשלוחים. אנו גאים להוביל את המהלך ולשתף פעולה עם חברת סטראט-אפ ישראלית וממשיכים לפעול כל העת תוך שימוש בחדשנות טכנולוגית".

אודות "פיצה האט":

  • Pizza Hut ("פיצה האט") היא רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל, המונה 92 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה עד אילת. הרשת חלבית ורב הסניפים כשרים בכשרות מהודרת.
  • הרשת מוכרת מגוון רחב של פיצות מיוחדות, כמו הפיצה הקלאסית מבצק דק, פיצת ה"צ'יזי קראסט" ופיצת ה"קראון המלכותית" – פיצה דקה, מעוטרת בכדורי גבינת שמנת בשוליים.
  • מלבד הפיצות האיכותיות, לרשת מותג קייטרינג הכולל תפריט מגוון הכולל: פסטות טריות ברטבים שונים, סלטים טריים, קישים, פוקצ'ות וכמובן קינוחים. רשת "פיצה האט" בישראל הינה בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ.
פיצה האט | צילום: רפי דלויה
השארת תגובה