הפקת ענק: השלום זכר עם גדולי הזמר

כולם מוזמנים! ה'שלום זכר' של עקיבא גרומן עם מקהלת 'מלכות' ופנחס ביכלר, מאיר אדלר ואהרל'ה סאמט, מנדי וייס ויואלי דוידוביץ'

אחרי שלפני חודשים אחדים חגג את הולדת בנו בשעטו"מ, החליט בעל המנגן הצעיר עקיבא גרומן לערוך שוב 'שלום זכר' רבתי, פתוח לרווחה לקהל הרחב, כשהפעם הוא בוחר לארח בשיר וזמר את ידידיו הגדולים בתעשיית המוזיקה: מקהלת 'מלכות' – שמנצחה פנחס ביכלר מופיע גם ברשימת הסולנים, הצמד מאיר אדלר ואהרל'ה סאמט, ענק הזמר מנדי ווייס וגם יואלי דווידוביץ. לצדם, סביב השולחנות הערוכים, מסובים החבר'ה מהשטיבל, החברים הקרובים של קיבע, שלא פסק פומייהו מגירסא ומגריסה…

השף ומפיק האירועים ריבי בארד הפיק קולינרית והעמיס במיני מתיקה, משקאות וניחוחות שבתיים. מתחם היוקרה 'אצולת אירופה' של מתי רוזנצוייג פתח את שעריו בצפת העתיקה למשתתפים הרבים, ורשת "ג'י אנד ג'י" העולמית הלבישה בקולקציית פרחוניים הדורים את החבריא.

ולקונספט: פנחס ביכלר בכובעו השני 'מאסטרטגיה' כמובן, כתב את התסריט, מאיר אדלר הבריק עם הרעיון, לייבי שצרנסקי – ('תשמחו על לייבי' כבר אמרנו?) פיקד על המלאכה ומאסטר ה'מיוזיק-וידיאו' החסידי הרשי סגל, הפיק צילום ובימוי וערך.

עיבד מוזיקאלית: בני לאופר. הקליטו: אולפני M.W של מיכאל ויינברגר ו'טנור' של מיכאל צי. עיצב גרפית SDR פרסום – שמעון רוכמן. הסאונד של אברומי רוזנפלד והמיקס של חיים גוטסמן. על הדיגיטל והיח"צ: פרסום בחזית.

השארת תגובה