חדש: גלידות משפחתיות בטעמים חדשים

שופרסל משיקה גלידות משפחתיות חדשות תחת המותג הפרטי ומרחיבה את הקטגוריה

שופרסל גלידה מותג פרטי
שופרסל גלידה מותג פרטי
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

שופרסל מרחיבה את סדרת הגלידות המשפחתיות לטעמים נוספים ומשיקה סדרת גלידות משפחתיות חדשה. כזכור, לפני כשנה שופרסל השיקה לראשונה את קטגוריית השלגונים והגלידות תחת המותג הפרטי.

סה"כ שוק הגלידה בישראל מוערך ב-1.9 מיליארד שקל בשנה, לפי סטורנקסט, שוק הגלידות מגלגל 1 מיליארד שקל, בשנת 2019 'שוק הגלידה' גדל ב-5.6%.

רשת שופרסל מהווה כרבע ממכירות ענף הגלידה (26%) – בעולמות בהם היא פעילה (קרי מאגדות גלידה וגלידה משפחתית / ללא בודדים).

מאגדות הגלידות (הושקו בשנה שעברה) והרשת הצליחה להגיע לנתח שוק כמותי של 16%.
בחודש מאי השנה, הרשת השיקה סדרת גלידות משפחתיות – 4 טעמים ומהווים כ-30% מהמכר הכמותי.

שופרסל משיקה 5 טעמי גלידות חדשים: גלידת סנדוויץ' שרבט מנגו 50% פרי, וניל, שוקוביס שרבט אבטיח ושרבט תות – 50% פרי.

  • מחיר לצרכן – בין 12.90-34.90 ₪ (מבצע השקה – השני ב-10 ₪)

גלידות משפחתיות (חדש)

• וניל ונטיפי שוקולד – גלידה בטעם וניל עם נטיפים מכילים שוקולד חלב
• וניל בטעם של פעם – גלידה בטעם וניל צרפתי
• וניל קפוצ'ינו – גלידה בטעמי וניל קפוצ'ינו
• שוקו נוגט – גלידה בטעמי שוקולד חלב, נוגט ושוקולד מריר

  • מחיר לצרכן – 15.90 ₪ (מבצע השקה – השני ב-10 ₪) יצרן – גלידות פלדמן.

 

השארת תגובה