קורונה: בני ברק שוב אדומה

האטה במספר הנדבקים בקורונה, על אף שאחוז הבדיקות החיוביות – מטפס • מניין הנפטרים: 415 • בני ברק, ביתר עילית, בית שמש והושעיה סווגו כערים אדומות

חולי קורונה בהדסה
חולי קורונה בהדסה

משרד הבריאות עדכן כי 1,183 בני אדם נדבקו אמש בקורונה.

על פי נתוני המשרד המעודכנים, בישראל יש 29,201 חולים פעילים, מתוכם 264 במצב קשה, ובהם 80 מונשמים.

122 חולים מאושפזים במצב בינוני.

עד כה החלימו 22,060 החלימו.

המגפה גבתה עד כה את חייהם של 415 בני אדם, לאחר שארבעה בני אדם נוספים נפטרו מאז חצות.

על פי הנתונים, אחוז הבדיקות החיוביות היה הגבוה ביותר בשבוע האחרון  – 8.1%. אתמול היו 5.7% בדיקות חיוביות – הנתון השני הכי נמוך בשבוע החולף.

בחלוקה על פי אזורי ההתפשטות, בני ברק, ביתר עילית, בית שמש והושעיה סווגו כערים אדומות.

ירושלים מדורגת בראש נתוני התחלואה עם 8,705 חולים מאומתים בתחומה, בני ברק אחריה עם 5,555 חולים ותל אביב-יפו עם 3,021 חולים. בביתר עילית דווח על 1,390 חולים מאומתים, בבית שמש – 1,333, ובלוד – 761.

 

***

רבי אשר וייס, גאב”ד ‘דרכי הוראה’ נשא דברים באירוע סגור לרבני הקהילות בשכונת רמות, יחד עם אנשי פיקוד העורף: “צריך לעמוד על כך שמי שלא חובש מסיכה לא נכנס לבית הכנסת, לבית מדרש. אין מציאות כזו שמישהו יעז להיכנס בלי מסיכה. ומקפידים על 20 איש ולא יותר, אחד יותר נשאר בחוץ וכך צריך לנהוג.

צריך למנות גבאים בכל מקום.

צריך להפסיק את המשחק הילדותי הזה איפה שומרים יותר, בירושלים או בתל אביב. מי יותר – חרדים או חילונים. אלו דיבורים של ילדים קטנים. מה זה משנה? אנחנו צריכים לשמור על המשפחות שלנו.

אמרתי הרבה פעמים – אנשים צעירים צוחקים. אבל כשהמחלה מתפשטת, אין שום דרך להגן על המבוגרים, על הזקנים, על החולים – ואלה חס ושלום יכולים לשלם את המחיר."

תגובה אחת
  1. זה כן משנה כי אתם החרדים הכי מסוכנים בהדקבה לדוגמא מאיר מלכה בכלל לא אכפת לו שאסור לקבל כלום מהשכנים ואז אני כועסת עליו ומכל חרדי אתם יחד איתו מחפשים להדביק לא איכפת לכם אפילו לסכן את חיי החילונים שהם הציבור שלי ויחסית הם שומעים להוראות משרד הבריאות שמפרסמים ברשתות החברתיות עצם העובדה שבני ברק מקום שני בהדבקה?

השארת תגובה