המבקר מציג: דו"ח הרשויות המקומיות

מבקר המדינה הגיש ליו"ר הכנסת דו"ח מיוחד על הרשויות המקומיות, בו סוקר המבקר התנהלות בעייתית של הרשויות בסוגיות מסוימות ומציין לשבח נושאים בהם מתפקדות הרשויות באופן חיובי

המבקר מגיש דו"ח
המבקר מגיש דו"ח

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן הגיש אמש דו"ח ליו"ר הכנסת, בהמשך נערך דיון בממצאי הדוח בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת.

הדו"ח עסק ברשויות המקומיות תוך שהוא מציין התנהלות בעייתית של הרשויות בסוגיות מסוימות ומציין לשבח נושאים בהם מתפקדות הרשויות באופן חיובי.

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן, אמר עם הגשת הדו"ח: "אחת המטרות שלנו היא שהביקורת תהיה רלוונטית ואפקטיבית עבור הרשויות ועבור מקבלי השירותים מהרשויות המקומית. לרשות המקומית יש השפעה  על כל אחת ואחד מאתנו ובאופן טבעי כל אדם מתעניין בראש ובראשונה במה שקורה על סף ביתו ולכן פעלנו להנגשת הדוחות. בדו"ח זה בדקנו נושאים רוחביים ופרטניים ובאם הרשויות נהגו בחיסכון וביעילות, תוך עמידה בכללי המנהל התקין והצבענו על הליקויים שיש לתקן כדי לטייב את העשייה למען התושבים".

לדבריו, "אנו במשרד המבקר רואים חשיבות בביקורות חדשניות ופורצות דרך ואשר על כן ייחדנו פרק מיוחד בדבר פעילות הרשויות ונבחרי הציבור ברשתות החברתיות והקשר עם התושבים ברשתות אלו. כולי תקווה כי כלל נושאי הדוח ילמדו ע"י כלל הרשויות המקומיות"

השארת תגובה