ממשיכים בפעילות למען חולי ה-CF

לאור המצב שמקשה על מתן טיפולי הפיזיותרפיה הנחוצים לחולי סי אף, שינע ארגון 'חיים לילד' מכשירי ווסט המסייעים בפעולת הפיזיותרפיה לחולים, כמו גם תרופות יקרות המוגדרות כמצילי חיים אשר אינם מוכרות בסל הבריאות ועלותן כ-140,000₪ לחודש

חיים לילד
חיים לילד

על אף ההתפרצות המחודשת של הקורונה, בארגון 'חיים לילד' שבראשות הרב ראובן סקלר, ממשיכים בפעילות, ובמובנים מסוימים, אפילו ביתר שאת.

לכל אורך ימי הקורונה מלווים בארגון את חולי מחלות הריאה בתמיכה טלפונית רציפה, ובמתן סיוע של ממש בשינוע תרופות ואביזרים רפואיים.

בין היתר שונעו לאחרונה תרופות נדירות ויקרות שעשו את דרכם אלפי ק"מ על מנת להגיע לחולה שהיה זקוק להם בדחיפות.

כמו כן לאור המצב שמקשה על מתן טיפולי הפיזיותרפיה הנחוצים לחולי סי אף, שינע ארגון 'חיים לילד' מכשירי ווסט המסייעים בפעולת הפיזיותרפיה לחולים. חיים לילד הינו הארגון היחיד בארץ המעניק לחולים מכשירי ווסט וכאן נרתמו מתנדבי האגודה להשגת מכשירים במהירות שיא, כמו גם תרופות יקרות המוגדרות כמצילי חיים אשר אינם מוכרות בסל הבריאות ועלותן כ-140,000₪ לכל חודש. על אף הסגר וביטולי הטיסות, התרופות עשו את דרכן הארוכה במטוסים הפרטיים שהגיעו לישראל וניתנו מיידית לחולים שחיכו לכך בכיליון עיניים.

במקביל, לאורך כל התקופה ממשיכה מלונית 'רגעים קסומים' בים המלח לפעול עבור החולים ובני משפחותיהם ולאפשר להם ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של ים המלח ללא פשרות הלכתיות.

השנה, לאור העובדה שעולם התעופה והתיירות מושבת, נאלץ הארגון לוותר על קיום המחנה הרפואי השנתי בשוויץ. בעקבות ביטול המחנה ישנו ביקוש גובר והולך להתארח במלונית בים המלח שהאקלים שם ידוע בסגולות המרפא לחולי הריאה בתקופה זו ובמיוחד לחולי פסוראזיס ואטופיק דרמטיטיס.

השארת תגובה