זו הסיבה שבחורים נושרים מהישיבות

נציגי ארגון 'רוממות' התכנסו ביישוב 'נס הרים' לערב עיון, חיזוק והעצמה • הרב טוביה פולק משגיח בישיבת 'עטרת ישראל': "הסיבה שיש בחורים שלא מחזיקים מעמד בעולם הישיבות, כיון שלא נאמר להם דברים ברורים"

בשבוע שעבר נערך במתחם 'נס הרים' ערב גיבוש והעצמה  ע"י ארגון 'רוממות' לנציגי השכונות בירושלים, השומרים על קשר הדוק עם בני הישיבות.

בערב השתתפו כ-80 נציגים ישובים סביב שולחנות ערוכים, אשר קיימו רב שיח והעלו תובנות ורעיונות יצירתיים על המשך רוממותו של בן הישיבה, ובפרט בימי הקורונה.

בהמשך נערך זיץ מרגש עם שירי נשמה ברוח השעה, ולאחר מכן שמעו הנוכחים שיחות הכוונה מגדולי הרמי"ם בעולם הישיבות ומרבני 'רוממות' – הרב יצחק מאיר סעדון, אשר ביקש לעורר את הנציגים על המצב הקשה בקרב בני הישיבות בימים אלו, על השקעה גדולה שיכולה חלילה לרדת לטמיון באם לא נתעשת ונלחם להמשך הצלחתם.

עוד חיזק בדבריו הרב טוביה פולק משגיח בישיבת 'עטרת ישראל', ואמר כי "כאשר בן ישיבה שואל שאלות בנושאים רוחניים, ייתכן שנאמרים לו דברים מגומגמים ולא ברורים, מהסיבה שהאב בעצמו אינו יודע מה לענות, ולעיתים מצב זה חוזר על עצמו שוב ושוב, וזו הסיבה שהבחור נחלש בתורה ויראת שמים".

הרב יעקב אגסי מנהל הארגון הודה מקרב הלב לנציגי הארגון, אשר משקיעים את כל כוחם ומרצם למען בני הישיבות. בנוסף ביקש להודות מקרב הלב ליו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, וליו"ר סיעת ש"ס בירושלים, מ"מ ראש העיר צביקה כהן על ההשקעה הגדולה, והמסירות המדהימה עבור בני הישיבות, כאשר תוכניות אלו ממומנות על ידם באופן מלא.

הערב המיוחד נחתם בחלוקת שי מכובד – סדר הדלקת נרות מהודר לנשות החיל, לאות הוקרה והערכה ל'עזר כנגדו', אשר עומדות אחרי בעליהן ונוסכות בהם את הכח להמשיך להתמסר להצלחתם ורוממותם של בני הישיבות.

השארת תגובה