חדש: החיתול שמתאים לעורם הרגיש של תינוקות

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, משיק חיתול חדש הסופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים* ונבדק דרמטולוגית לעורו הרגיש של התינוק

כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל והמשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש, שיחליף את המוצר הנוכחי על המדף. אחרי תהליך פיתוח ארוך, בו לקחו חלק הורים רבים, ובמטרה לתת מענה מדויק לצרכיהם ודרישותיהם של הורים מחתלים בישראל – החיתול החדש מציג שורה של חידושים ושיפורים לצד הפרמטרים המצוינים שכבר קיימים בחיתולי בייביסיטר; הוא סופג כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, רך ונעים יותר למגע מהחיתול הנוכחי וגם גמיש יותר – שילוב שיוצר עיטוף מושלם. החיתול מציג שיפור נוסף ומשמעותי – הוא נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ולכן מתאים לעורם הרגיש של תינוקות. החיתול גם שודרג ברמת הנראות והוא בעל עיצוב חדש וייחודי.

חיתול משופר עם עיצוב ייחודי שמציע להורים מחתלים מוצר מעולה במחיר נגיש.

מעבדת SGS העולמית מצאה: חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מהמתחרים המובילים*

דו"ח מעבדת SGS העולמית מראה כי חיתולי בייביסיטר סופגים כ-30% יותר מהמתחרים המובילים*, כאשר ספיגת החיתול היא, על פי סקרים, הפרמטר העיקרי בבחירת החיתול.

החיתול הסופג ביותר*, עכשיו טוב עוד יותר!

החיתול החדש של בייביסיטר, עם טכנולוגיית ה-DRY TECH לספיגה מוגברת, עכשיו עם תוספת שכבה רכה ונעימה במיוחד למגע עורו של התינוק, ובעל מערכת סגירה עם גמישות משופרת המותאמת לגוף התינוק. כל אלו מאפשרים עיטוף מושלם ומניעת דליפות. החיתול נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים לשימוש לתינוקות עם עור רגיש. כל אלו מסייעים לשמור על עור התינוק יבש לאורך זמן וללילה שלם.

העיצוב החדש של חיתולי בייביסיטר, מוצע לצרכנים עם איורים ייחודיים ומדליקים, ובמידות 3, 4, 4+ ,5 ו- 6, כאשר לכל מידה עיצוב ייחודי משלה.

מעל 90% מההורים מרוצים מהחיתול החדש**

בסקר שערכה החברה, נמצא כי 91% מלקוחות בייביסיטר ציינו שהחיתול החדש איכותי יותר ו-93% ציינו שהחיתול החדש נוח לשימוש.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"ל השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: "בפיתוח החיתול החדש של בייביסיטר, כמו בכל מוצרינו, הושם דגש על מענה מיטבי לצרכים של הצרכנים שלנו, כדי להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר. היה לנו חשוב לחדד ולדייק את הדרישות ואני גאה לומר, כי הצלחנו להגיע לתוצאה מצוינת, המהווה קפיצת מדרגה עבור המותג בייביסיטר. החיתול החדש שלנו, מציע אלטרנטיבה מעולה בשוק החיתולים, עם חיתול בעל ספיגה מנצחת, רך, גמיש ומותאם לעור רגיש. אך לא פחות חשוב, מוצע גם במחיר נגיש".

מהלך ההשקה ילווה בקמפיין פרסום הן במגזר הכללי והן במגזר החרדי והערבי. את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.

בייביסיטר הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, דוקטור עור, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

* עפ"י בדיקות מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על מידה 4 למול חיתולי האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי
** מחקר התנסות (CUT) בקרב 123 אימהות, חברת New Sense Research, דצמבר 2019

השארת תגובה