נתניהו השיג עו"ד חדש: יוסי שגב

לשכת נתניהו הודיעה באופן רשמי: עורך הדין יוסי שגב הצטרף לצוות הפרקליטים • "הפרקליטות המציאה את עבירת השוחד. אם הפרקליטות לא רודפת את נתניהו – זה צירוף מקרים מאוד מעניין"

נתניהו בבית המשפט
נתניהו בבית המשפט

לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעה באופן רשמי כי עורך הדין יוסי שגב הצטרף לצוות הפרקליטים של ראש הממשלה.

בימים אלה מתנהלים מגעים גם עם העורך דין בועז בן צור.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי נמשכים המגעים על מימון ההגנה המשפטית של נתניהו.

אם עורך הדין בן צור יצטרף, הוא לא יוכל לייצג את נתניהו בתיק 1,000 כיוון שייצג את ארנון מילצ’ן, שהיה חשוד בתיק וכעת יהיה עד תביעה.

בריאיון לרשת ב, הבהיר עורך הדין שגב כי יקבל שכר בהתאם להתקדמות בתיק ויעשה “כל מאמץ” לסדר את עניין המימון מול ועדת ההיתרים.

בריאיון אמר שגב כי הפרקליטות המציאה את עבירת השוחד. “זה אתגר גדול. אכן אני מצטרף להגנה ואנחנו נצרף עוד עורך דין, כנראה בועז בן צור, ונהיה יחד שלושה עורכי דין”.

על השאלה מדוע לקח את התיק אם בדרך כלל הוא מייצג רק תיקים אזרחיים ולא פליליים, ענה: “התיק הזה כולו אזרחי, הוא לא פלילי. זה לא שמישהו שדד בנק באיומי אקדח. זה תיק של לקיחת סיגרים מחבר וכתבות אוהדות”.

הוא הוסיף: “הייתי מוריד את המילה מרמה כי לא ראיתי את המילה מרמה. יש תיק שוחד, שהשוחד זאת עבירה שהפרקליטות המציאה. לא ראיתי עברה כזאת בכל העולם המערבי מאז שהחלה הדמוקרטיה בעולם הערבי. זה הזוי לחלוטין.

“בוודאי שזה לא פלילי. זה לא מגיע לרמה משמעתית גם”.

על השאלה האם הפרקליטות רודפת את ראש הממשלה ענה: “אם היא לא רודפת אותו – זה צירוף מקרים מאוד מעניין, שכל דבר שהוא עושה לא התחיל בתלונה. אני פשוט לא מבין מאיפה יש ליועץ המשפטי שנמצא בניגוד אינטרסים עצום זכות להביע דעה בכלל. איזה מן דבר זה? הוא מביע דעה כמה כסף? טול קורה מבין עיניך”.

בתשובה לשאלה האם קיים הסדר מיוחד לגבי מימון הייצוג: “העניין הזה של המימון הוא גם מקומם מאוד. אותו יועץ משפטי שמגיש כתב אישום מאוד רוצה להרשיע. כלומר, הרצון שלו זה לא לחשוף את האמת אלא להרשיע. הוא גם קובע האם הסכום שרוצים לתת למימון זה הרבה או מעט. אני אעשה כל מאמץ כדי לסדר את סוגיית המימון ככל שהיא לא תוסדר. יש שכר שמגיע לי ואני אקבל אותו”.

שגב תקף גם את מנדלבליט ואמר: “אני רוצה ללמוד את נושא ועדת ההיתרים כי אני פשוט לא מבין מאיפה יש ליועץ המשפטי שנמצא בניגוד אינטרסים עצום זכות להביע דעה בכלל. איזה מן דבר זה? הוא מביע דעה כמה כסף? טול קורה מבין עיניך”.

2 תגובות
  1. רק עו"ד יוסי שגב מסוגל לזכות את ראש הממשלה.
    צודק בכל מילה !!!

  2. מר נתניהו מציע לך לקחת את עו"ד ליאור פרץ לייצג אותך. עו"ד מבריק. עם חשיבה איכותית מחוץ לקופסה.

השארת תגובה