קורונה: שיחות ושירי נשמה לתוך הלילה

עת הגל השני של נגיף הקורונה מתרחב, התאספו מאות בחורים לערב רוחני שהתקיים במגוון מקומות ברחבי ירושלים • בארועים, שהתקיימו סביב שולחנות ערוכים, נאמרו דברי תורה ונמסרו 'חבורות' על רקע שירת נשמה לתוך הלילה

ערב של רוממות כאשר מאות מבני הישיבות התקבצו לבתי המדרשות בשכונות ירושלים. הבחורים ישבו סביב שולחנות ערוכים, חידשו חידושי תורה ושרו שירי נשמה אל תוך הלילה בלווי מוזיקלי.

לאורך כל הערב שמרו כלל המשתתפים בקפדנות על הנחיות משרד הבריאות, כיאה לבני תורה האמונים על "ונשמרתם מאד לנפשותיכם".

בחלק גדול מהמקומות כיבדו בהשתתפותם רבנים, רמי"ם ומשגיחים מהשכונה, שנשאו דברי חיזוק, והביעו את הערכתם לבני הישיבות על התמדתם ושקידתם בלימוד התורה על אף האתגרים הגדולים בעת הזאת.

מנהל ארגון 'רוממות' יעקב אגסי וצוות רבני 'רוממות', סיירו בשכונות והביעו את התרגשותם נוכח ההצלחה הגדולה של המיזם החשוב, כמו גם ההשתתפות המרשימה של בני הישיבות. לאורך הערב הבחורים ערכו סיומי מסכתות שנלמדו בשעות הרבות בהן שהו בני התורה בביתם, מציאות שנכפתה עליהם בעקבות הקורונה.

יעקב אגסי ביקש להודות מקרב לב ליו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי וליו"ר סיעת ש"ס בירושלים, מ"מ ראש העיר צביקה כהן, על המסירות המדהימה למען בני הישיבות כאשר תכניות אלו ממומנים באופן מלא על ידם.

בארגון 'רוממות' לבני הישיבות – איגוד בני הישיבות הספרדי, פועלים כ-80 נציגי שכונות מכל ירושלים,שמתחזקים קשר אישי עם בני הישיבות משכונותיהם. במסגרת זו, הארגון מקיים אחת לחודש ערב 'ליל שישי' לבחורים בכל קהילה וקהילה, ומעודד את בני העלייה לכתוב חידושי תורה, ואף יוזם פעילויות רבות ומגוונות נוספות.

השארת תגובה