הוסכם: ישראלים ישווקו יהלומים לכ-8,000 חנויות בארה"ב

יורם דבש נשיא בורסת היהלומים. צלם גיל לביא (23)
יורם דבש נשיא בורסת היהלומים. צלם גיל לביא (23)

פלטפורמת המסחר המכוון ביהלומים Get Diamonds של ההתאחדות העולמית של בורסות היהלומים הודיעה על הסכם הטבות ושיתוף פעולה עם Jewelers of America, איגוד התכשיטנים העצמאיים אשר מייצגת 8,000 חנויות תכשיטים ברחבי ארה"ב. באמצעות הסכם זה, לחברי JA יש כעת גישה להרשמה במעמד אח"מ ולשירותי מנויים מוזלים בפלטפורמת Get Diamonds.

Get Diamonds, האתר הגדול ביותר בעולם למסחר ביהלומים הינו בבעלות ההתאחדות העולמית של בורסות היהלומים. מאז הקמתה לפני כחודשיים הצליחה GD לצבור מעל 1.3 מיליון יהלומים בשווי של קרוב ל 6 מיליארד דולר.GD, אשר משרת את ציבור העוסקים ביהלומים בכל העולם בצורה שקופה והוגנת, הינה הפלטפורמה היחידה שנוסדה "על ידי התעשייה ולמען התעשייה".

ההתאחדות העולמית חרטה על דגלה את ערכי השקיפות, התחרותיות והאובייקטיביות. גם ההתאחדות העולמית וגם GD אינן למטרות רווח, אלא חברות לתועלת ציבור היהלומנים. לכן כל רווח מ GD יופנה לקמפיינים שיווקיים ופרסומיים למען קידום תעשיית היהלומים.

משבר הקורונה גרם להפסקה כמעט מוחלטת של המסחר ביהלומים שהתבצע בעיקר בכנסים ובמפגשים בעולם, ולכן ההחלטה להפוך את אתר GD לפלטפורמות המסחר המובילה בעולם נתנה מענה לכל התעשייה.

ההסכם הייחודי עם הJA פותח בפני GD גישה ישירה לשוק האמריקאי באמצעות חברי ה-JA ,אשר מהווים כוח רכישה גדול מאד בארה"ב. חברי ה-JA נהנים מהנחות ותנאים משופרים, וכן מגישה קלה ומהירה למבחר עצום של יהלומים עבור לקוחותיהם.

"אנו שמחים מאד לספק לחברינו גישה לפלטפורמתGD . הפלטפורמה היא מאוד מקיפה ומאפשרת לחברינו לשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם ולהתמודד בסביבה העסקית המאתגרת של היום" אומר נשיא ומנכ"ל ה-JA דייוויד ג'יי בונפרטה.

יורם דבש נשיא בורסת היהלומים הישראלית והתאחדות העולמית של בורסות היהלומים אמר: "GD” שינתה את אופן המסחר בתעשיית היהלומים. ממסחר פיזי למסחר דיגיטלי ולכן היא הצליחה להפוך בתוך זמן קצר לפלטפורמה המקוונת הגדולה בעולם. כל הרווחים ישמשו לפרויקטים המיטיבים עם ענפי היהלומים והתכשיטים העולמיים. GD נותנת מענה למשבר העולמי בעקבות נגיף הקורונה שאינו מאפשר לקיים כנסים ומסחר בחו"ל. ההסכם עם JA חשוב במיוחד מכיוון שהוא מאפשר סחר ישיר עם אלפי חנויות תכשיטים ברחבי ארה"ב. זהו כלי נוסף בהתמודדות של התעשייה עם המשבר בעולם.".

תגובה אחת
  1. להלן מקצת מפרשות של המוסד המושחת המתקרא ״בורסת היהלומים״,לב לביוב ופרשת ההברחות,פרשת הבנק המחתרתי,הפרשה הנוכחית של גרטלר,פרשת לניאדו,פרשת יקי כוזהינוף הזנאי,גביית רביות נשך בגובה של 20% בחודש והאיומים ברצח נגד חייבים,כוזהינוף ופרשת גבעת עמל,ואלה מקצת הסקנדלים.לא מובן איך המוסד הדקדנטי הזה עדיין מחזיק מעמד במאה העשרים ואחת,במדינה שחותרת להיות חלק מהעולם המערבי עם כל המשתמע…

השארת תגובה