למה להזמין הדברה ירוקה עם המדביר שמציל?

הדברה
הדברה

עונת המזיקים בפתח, אתם נתקלים במזיקים שאתם רוצים להדביר מצד אחד אבל לא רוצים לסכן את בני הבית בהדברה רעילה מצד שני. זה השלב בו הדברה ירוקה הופכת לפיתרון האידיאלי והמתבקש להרחקת המזיקים בצורה נעימה ובמקרים מסוימים אף יעילה יותר.

קודם כל, מה זה בכלל ההדברה הזאת ולמה היא נקראת ירוקה?

הדברה ירוקה ללא ריח  היא הדברה שלא משתמשים בה בחומרים כימיים המסוכנים גם לבני אדם. תרצו להשתמש בהדברה כזאת כדי להדביר ג'וקים מהמטבח מבלי להרעיל את המזון או כדי להדביר את הנמלים בחצר מבלי להרעיל את הילדים. בדרך כלל המדביר יבצע את ההדברה הזו באמצעות חומרים בעלי רמת רעילות נמוכה, חומרים שבאופן טבעי דוחים את המזיק שאין בהם כל סיכון או פתיונות ומלכודות ממוקדות.

איך מדבירים ג'וקים עם ההדברה הירוקה? 

אם אתם מחפשים הדברה ירוקה לג'וקים זה לרוב כי הם מתרכזים אצלכם במטבח ואתם לא רוצים להרעיל את המזון. בנוסף, לא תצטרכו להזיז שום דבר מהמקום. מה גם שבהדברה כימית ג'וקים לומדים מהר לפתח תנגודת לחומרי ההדברה כאשר למלכודות כמו ג'ל פיתיון אין יכולת לפתח את אותה העמידות. הם אוכלים את ג'ל הפיתיון ולאחר מכן נהרגים. חשוב להבין שיש יתרון משמעותי בהדברת מזיקים בשיטה הירוקה כשמדובר בקנים בין אם קנים של ג'וקים ובין אם קנים של נמלים אתם רוצים לוודא שדיירי הקנים האלה לא יתרבו.

האם ההדברה הזאת עובדת גם על קנים של נמלים בלתי רצויות?

ככל שזה נוגע לנמלים הדברה מהסוג הזה תהיה אולי היעילה ביותר. כיוון שהדברה כימית בהחלט הורגת את הנמלים המשוטטות במרחב הפרטי שלכם, רק שאז כאשר אותן הנמלים לא חוזרות לקן עם מזון, המלכה מזהה שהיא במצוקה ומתחילה להטיל אפילו יותר נמלים נוספות. הדברה ירוקה לנמלים עוזרת לכם להפטר מהקנוניה בכך שמראש אתם הולכים להרוג את המלכה עם פתיונות ומרעילים את כל הקן. חשוב להרוג את המלכה מכיוון שהיא היחידה שמסוגלת להטיל ביצים. השאר פשוט עובדים למען המלכה וכדי שתפתרו את הבעיה מהשורש תצטרכו להשתמש באמצעים מתוחכמים.

לסיכום, כשאתם מעוניינים לבצע הדברה, לפעמים כדאי לשקול גם את ההדברה הירוקה כאחת מהאופציות מכיוון שלא תמיד ההדברה הכימית עושה את הפעולה אותה אתם מחפשים. לעיתים הדברה ביתית או כימית יכולה רק להחריף את הבעיה במקום להביא לפיתרון שלה. צריך גם לקחת בחשבון שהדברה ירוקה אולי יותר יקרה מהדברה כימית בטווח הקצר אבל בטווח הארוך הדברה מהסוג הירוק הינה המשתלמת והבריאה ביותר. לפני שאתם מתחילים לבצע את ההדברה בררו מול המדביר כמה עולה הדברה ירוקה מהסוג שאתם מחפשים וכמובן תשאלו אותו לגבי אורך הטיפול בבעיה, אחריות ומה ההתמחות שלו בכל מה שנוגע לחרק מולו אתם מתמודדים ואם הוא יודע לתת את מענה.

המאמר באדיבות חברת המדביר שמציל
בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו

מוזמנים לראות עבודות שביצענו בערוץ היוטיוב

השארת תגובה