אלפי מתפללים הלילה בקבר יוסף

הרב שלום ארוש: "תזכו לבנות ולבנות ותהיה ריבונות פה ובכל יהודה ושומרון" יוסי דגן: "מעבירים מכאן מסר ברור. החלת ריבונות גם על קבר יוסף והמקומות הקדושים"

בקבר יוסף
בקבר יוסף

מעל 2500 מתפללים נכנסו הלילה לקבר יוסף, תוך שמירה על כללי משרד הבריאות , הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת המועצה האזורית שומרון, יחד מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה, בליווי לוחמי חטיבת שומרון, משטרת מרחב שומרון, ומג"ב. ולרגל ההילולה של יוסף המתקיימת היום. הנכנסים התפללו בהתרגשות ושמרו על המרחקים הנדרשים ומסכות לאור מגבלות הקורונה, ובנוכחות סדרנים של מנהלת המקומות הקדושים, הנכנסים התפללו לריבונות, חיזוק הבנייה והאחיזה בכל יהודה ושומרון וגם בקבר יוסף.

בין הנכנסים היו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, מח"ט שומרון הנכנס רועי צוויג, נתנאל שניר העומד בראש מנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון, ראש עיריית אלעד ישראל פורוש, האדמו"ר מלעלוב, הרב גרוס גאב"ד, חניכי הישיבות בני ברק, הרב שלום ארוש מגדולי מחזירי התשובה ראש מוסדות חוט של חסד, מנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

"אנחנו כאן הלילה, מתפללים להצלחת הריבונות, לחזק את ראש הממשלה, לא להרתע ולא לפחד, להחיל את הריבונות על כל הישובים והמרחבים היהודים ביהודה ושומרון" אמר במקום יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "אנחנו כאן כדי להעביר מסר ברור: עם ישראל, מדינת ישראל, לא תוותר על המקומות הקדושים, לא תוותר על קבר יוסף, על קבר רחל, מערת המכפלה ושאר המקומות הקדושים ביו"ש. ההיסטוריה לא תסלח למי שיפקיר את המקומות הקדושים בעת הזו. לא נקבל החלת ריבונות סמלית".

לבקשת ראש מועצת שומרון הרב ארוש בירך להצלחת הריבונות ואמר: "השם ישמור את כל התושבים, בכל הישובים בכל הסביבה מכל רע ברוחניות ובגשמיות, ויתן שמחה ואמונה וסייעתא דשמיא וכח. ותזכו לבנות ולבנות ולבנות. ותהיה ריבונות פה ובכל יהודה ושומרון, עכשיו בשבועות הקרובים. והכל יפרח ויגדל ויהיה פתוח ונזכה לבוא עם ריבונות בשכם לכל עם ישראל"

דגן הודה לחטיבת שומרון בראשותו של המח"ט הנכנס אל"מ רועי צוויג, קצין הגמ"ר רס"ן אריאל פרלמן, מפקד גדוד מג"ב תפוח סגן ניצב יניב גמליאל, ולמתנדבי מנהלת המקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

השארת תגובה